خبرگزاری کار ایران

صالحی: باید مجسمه مجتبی حسینی را بسازند / به دنبال اغفال بازیکنان ما هستند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۱۵

مهاجم تیم پیکان تهران از شرایط به وجود آمده برای ارائه پیشنهادات متعدد به بازیکنان این تیم گلایه دارد.

ابراهیم صالحی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست تیم پیکان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: باتوجه به اینکه در میانه جدول هستیم به صورت ناخودآگاه یک مقدار انگیزه تیم افت می کند که باید فکر اساسی برای آن شود که البته چند تیم دیگر در لیگ مانند ما هستند. 6 مسابقه ما در دقایق پایانی از حریف جلو بودیم که عدم تمرکز، جوانی تیم و هر چیز دیگری موجب شده تا نتیجه را از دست بدهیم. آقای حسینی هم از این وضعیت کلافه شده اند و نمی‌دانند که چه کاری انجام بدهند تا این شرایط برطرف شود. 

مهاجم تیم پیکان درمورد اینکه آخرین برتری این تیم در مسابقات لیگ برتر به دی ماه برمی گردد، گفت: در نیم فصل دوم همه تیم ها از جمله فولاد، ذوب آهن و خیلی از تیم های دیگر تیم شان را تقویت می کنند اما ما متاسفانه چندین بازیکن تاثیرگذارمان را از دست دادیم و باشگاه هم بودجه محدودی داشت و نتوانستیم بازیکنان زیادی جایگزین کنیم. ما دو بازیکن خوب جذب کردیم اما از دست دادند 4-5 بازیکن باتجربه در میانه فصل برای تیمی مانند پیکان سمی بود و الان چوبش را میخوریم. فشار مسابقات زیاد است و بدن ها هم تحلیل رفته است.

او ادامه داد: دست آقای حسینی خالی شد و بودجه هم محدود است که به نظرم باید با نتایجی که ایشان تا به اینجا کسب کرده‌اند باید مجسمه شان را بسازند. با تیم 20 میلیارد تومانی تا به اینجا 60 میلیارد تومان تحویل کارخانه داده است و البته با توجه به شرایط فعلی در پایان فصل یک گله هم باید داشته باشم.

صالحی با اشاره به زحمات مجتبی حسینی در این باشگاه گفت: آقای حسینی زحمت کشیده و یک تیم جوان را روانه مسابقات کردند که در چندین مسابقه چوب بی تجربه بودن را خوردیم، الان که تیم ما خیلی خوب شده چندین باشگاه به سمت بازیکنان ما رفته اند که قراردادشان رو به پایان است یا بندهایی دارند که می توانند راحت تر جدا شوند. به دنبال اغفال آنها هستند که تمرکز تیم را بهم می ریزد و این کار قشنگی نیست که بیشتر باشگاه های روی سر پیکان ریخته اند! این کاملا غیرحرفه ای و ناجوانمردانه است که اینطور اذیت شویم و در نهایت با کسب چنین نتایجی دودش هم به چشم آقای حسینی می رود.

پیکان می تواند در دو بازی پیش رو نتایج را جبران کند؟ ابراهیم صالحی در این مورد گفت: ما سال گذشته هم بد نتیجه نگرفته بودیم ولی دو مسابقه خیلی سخت پیش رو داریم. از 15 میلیارد بودجه سال گذشته به 19 میلیارد در سال جدید رسیدیم و تیم های دیگر مثلا از 20 میلیارد به 60 میلیارد تومان رسیده اند. این قیاس مع الفارق است که انتظار نتیجه یکسان داشت و انتظارات از ما بالا باشد. به نظرم نتایج بدی کسب نکرده ایم اما در دو مسابقه پیش رو اگر 6 امتیاز را کسب کنیم مسابقات گذشته را تا حدودی جبران خواهیم کرد. هرچه خدا بخواهد ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

برای فصل آینده چه برنامه ای داری؟ او در پاسخ به این سوال اظهار داشت: من قرارداد ندارم ولی تا پایان مسابقات فقط روی بازی های لیگ تمرکز دارم و به جای دیگری فکر نمیکنم تا به استراحت برویم و بعد از این همه فشار ببینیم که چه پیش می آید.

صالحی در پایان گفت:‌ باید از آقای حسینی تشکر کنم چون برای این تیم بسیار زحمت کشیدند و دیدم که در این فصل چقدر زود برنامه ریزی کردند تا این تیم به اینجا برسد. از آقای عطابخش هم تشکر می کنم که همیشه حامی تیم ما هستند و باید موفقیت تیم والیبال پیکان را هم تبریک بگویم که با قهرمانی در آسیا شاهکار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز