خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

تساوی شهرخودرو و پیکان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۵۸۷

شاگردان سیدعباسی در دقایق پایانی توانستند از شکست مقابل پیکان نجات پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم های شهر خودرو و پیکان به مصاف از ساعت 18 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد  به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ابتدا ابراهیم صالحی در دقیقه 74 روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان شهرخودرو گلزنی کرد. در ادامه تلاش‌های شهرخودرو برای جبران نتیجه در دقیقه توسط ابوالفضل عکاشه در دقیقه 88 جواب داد.

بعد از این مسابقه پیکان با 34 امتیاز در رده هفتم جدول و شهرخودرو 16 امتیازی شد.

در  این بازی دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین مسابقه شدند:

ترکیب شهرخودرو: یوسف بهزادی، محمدابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، محمد محمدزاده، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، محسن ربیع خواه، مرتضی حسین زاده، رحمان جعفری.

ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیر حسین رنگرزجدی، سامان فلاح، میلاد بدرقه، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست، ابراهیم صالحی.

داور: احمد محمدی / کمک‌ها: مهدی شفیعی و بهزاد پناهی؛ داور چهارم: مسعود حقیقی / ناظر: نادر جعفری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز