خبرگزاری کار ایران

فردیناند: دی یونگ برای یونایتد خرید خوبی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۳۴۰

بازیکن سابق منچستریونایتد از پیشنهاد خرید بازیکن بارسلونا استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، به گفته ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد، فرنکی دی یونگ یک خرید عالی برای منچستریونایتد خواهد بود.

به نظر می رسد که این ملی پوش هلندی در پایان فصل با پیشنهاد شیاطین سرخ مواجه شود، زیرا اریک تن هاگ، سرمربی جدید به نظر می‌رسد هموطن خود را در اولدترافورد به عنوان بخشی از بازسازی بزرگ جذب کند.

اکنون فردیناند، ستاره سابق انگلیس، به این موضوع پرداخته است که اگر او را از نیوکمپ به منچستر بیاورند، جذب او چه چیزی می‌تواند برای باشگاه به ارمغان بیاورد.

فردیناند در برنامه FIVE خود در یوتیوب گفت: "من همیشه فکر می کردم او یک بازیکن برتر است. آنها می گویند فرنکی دی یونگ می تواند اولین بازیکنی باشد که تحت هدایت اریک تن هاگ وارد زمین می شود و من می گویم: بله، یک خرید عالی است. او از نظر فریم بزرگ نیست اما به همراه توپ سریع است، دریبل‌زن واقعاً خوبی است، می‌تواند از موقعیت‌های سخت خارج شود، تصمیم‌های خوبی می‌گیرد، پاسور خوب، تعادل و توانایی دریبل‌زنی‌اش واقعا خوب است. یونایتد تیمی است که به دنبال بازیکنانی است که بتوانند توپ و بازی را کنترل کنند و عملکرد تیم را از نظر تعادل و مالکیت داشته باشند. من فکر می کنم او بازیکن خوبی خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز