خبرگزاری کار ایران

برنامه جدید فدراسیون وزنه‌برداری برای آموزش بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۴۹۳

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین برنامه‌های فدراسیونش را برای آموزش بانوان وزنه بردار اعلام کرد..

محسن بیرانوند در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیگیری دوره آموزشی وزنه‌برداری بانوان اظهار داشت:  با توجه به اینکه 4 سال است از آغاز راه اندازی رشته وزنه برداری بخش بانوان می گذرد ما نیاز داشتیم که بانوان و مربیان ما به علم روز وزنه برداری آشنا باشند و تا حدودی یکسری شباهت‌هایی بین وزنه برداری  آقایان و خانم‌ها وجود دارد اما تا حدودی، تخصصی تر نیاز داریم که از مدرسان بین المللی کمک بگیریم.

وی افزود: با توجه به اینکه این رشته، در ایران نوپا است. باید از متخصصینی که سالها فعالیت داشتند کمک بگیریم.  با این هدف و اعتلای سطح کیفی مربیان خانم کشور، یک دوره مربیگری برای بانوان درخواست بدهیم که در کنار مربیان سطح بالای کشور در دوره شرکت کنند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از فدراسیون جهانی درخواست کردیم که یک مدرس با تجربه را به عنوان برای حضور در کشور ما معرفی کنند. موافقت اولیه را کمیته آموزش و مربیان به من اعلام کردند. در روزهای آینده شرایط برگزاری و کم و کیف کلاس را قرار است اعلام کنند. در روزهای آینده با همکاری کمیته ملی المپیک انشاالله بتوانیم دوره خوبی برای مربیان خانم برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز