خبرگزاری کار ایران

مالک نساجی: رتبه نهم را قبول نداریم و نتایج باید برگردد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۳۷

مالک باشگاه نساجی مازندران به انتقاد از تغییرات ضورت گرفته در جدول لیگ برتر پرداخت.

به گزارش ایلنا، رضا حدادیان در حاشیه بدرقه تیم ملی بانوان، در خصوص اینکه پروازهای تیم ملی با هواپیمایی وارش انجام می شود، اظهار داشت: تیم‌های ملی ما در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری نیاز به حمایت دارند. بچه ها برای یک بازی دوستانه در تاشکند 18ساعت در پرواز بودند. طبق صحبت با شهاب عزیزی خادم توافق کردم برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان، هواپیمایی وارش پرواز را برایشان به صورت حمایتی انجام بدهد.

مالک نساجی در مورد شرایط این تیم در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با کسب 20 امتیاز و حضور در رتبه نهم جدول، اظهار داشت: رتبه هشتم هستیم. نهم را قبول نداریم. جدول نباید به هم بخورد. اگر بازی رو در رو بود می توانستند به تیم حریف امتیاز بدهند ولی چون تیم 12-13 تیم ذینفع هستند به هیچ عنوان ما قبول نداریم. باید نتایج برگردانده شوند.

وی در مورد حواشی سفرش به لیتوانی و هزینه‌هایی که در بر داشت، عنوان کرد: من اصلا در آن سفر نبودم.

حدادیان در مورد اینکه آیا هواپیمایی وارش در آینده از تیم‌های ملی پایه حمایت می‌کند، گفت: با رئیس فدراسیون فوتبال در هر کاری هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم و کمک می‌کنیم. پرواز چارتر تیم ملی امید را از فرودگاه مهرآباد برای سفر به تاجیکستان انجام دادیم. هماهنگ هستیم و مشکلی نیست.

وی در خصوص شرایط زمین شهید وطنی و شهدای ساری و اینکه فرصت ریکاوری در فشردگی مسابقات لیگ از دست رفته، گفت: داستان زیادی دارد. صحبت نکنیم بهتر است.

حدادیان در مورد تقویت نساجی برای نیم فصل دوم عنوان کرد: تیم خوبی داریم. شاید یکی دو نفر اضافه شوند.

مالک نساجی در خصوص اینکه اگر تیم تقویت شود شاید بحث سهمیه آسیایی هم مطرح شود، اظهار داشت: یک تیم موقعی سهمیه می گیرد که همه چیز ‌آن مرتب باشد. تیم خصوصی نمی‌تواند با تیم های دولتی رقابت کند. می دانید که چه بودجه ای بسته شده و اکثر تیم ها هم دولتی هستند. ما در این حد هستیم که بتوانیم رتبه خوبی در حد شان مردم مازندران کسب کنیم. شرایط مهیا نیست و تیم نساجی فعلا به این رتبه ها فکر نمی کند.

وی در مورد اینکه با آزاد شدن ورود تماشاگران آیا تیم می تواند دوباره در اصفهان بازی کند، گفت: پس کجا بازی کنیم؟ استان مازندران با 4 میلیون جمعیت باید حداقل 2 زمین چمن طبیعی داشته باشد. باعث شرمساری است که در این استان چنین چیزی وجود ندارد. 

حدادیان تصریح کرد: شهرهای کوچک با 300هزار جمعیت دو چمن خوب دارند. منابع باید بین همه استان ها تقسیم  شود و همه استفاده کنند. نمی شود یک جا امکانات خیلی خوب داشته باشند و استان های دیگر محروم شوند. یا استان هایی که فوتبال ندارند اما بهترین استادیوم ها آنجا است. نساجی مازندران که الان یک تنه نماینده شمال است از همه چیز محروم است.

مالک نساجی در مورد اینکه این تیم در نیم فصل دوم در هفت بازی بزرگ میزبان است، اظهار داشت: اگر امروز استاندار ترک تشریفات چمن شهدای ساری را امضا کند از فردا می توانیم کار را در این ورزشگاه آغاز کنیم. می گویند 45 روز تا 2ماه رول آن آماده می شود. زمین وطنی کار بسیار سنگینی دارد و امسال به ما کمک نمی کند. اگر استاندار کمک کند فکر می کنم از فردا شروع می کنیم.

وی در خصوص قولی که رنگرز برای کمک داده بود، گفت: او مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان است. شرکت خصوصی نیست. او باید به بازرسی جواب بدهد. ذی حساب دارد، برنامه و بودجه مشخص است و به استاندار باید جواب بدهد. اگر خودش شخصا تصمیم بگیرد شاید تبعاتی داشته باشد. او قهرمان ملی و باعث افتخار ما است که مدیر کل مازندران است. فکر می کنم در سال های آینده پست های مهمتری هم می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز