خبرگزاری کار ایران

وزیران این چند سال از کنار سرخابی ها به شهرت رسیدند

امیر عابدینی: دولتمردان نمی‌گذارند این دو باشگاه خصوصی سازی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۲۱

رئیس سابق فدراسیون فوتبال معتقد است دولتمردان و وزیران ورزش مقصر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هستند

امیر عابدینی رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آ‌سیا اظهار داشت: این اتفاق قابل پیش بینی بود به خاطر اینکه بارها کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولان این دو باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال هشدار داده بود و آنها به این موضوعتوجه نکرده بودند.

وی ادامه داد: از زمانی که من به یاد دارم از زمان ریاست مهرعلیزاده در ریاست سازمان تربیت بدنی وقت این تذکرها داده می‌شد اما کسی گوش نمی‌کرد.

عابدینی درباره اینکه به نظرش چرا به این تذکرات گوش داده نمی‌شد افزود: زیرا کسانی که در این سال ها وزیر ورزش شدند به دنبال این بودند که از بغل استقلال و پرسپولیس به یک شهرتی برسند جالب است در این چند سال دوستان وزیر مدیرعاملان این دو باشگاه را انتخاب می‌کردند سال‌هاست که می‌گوییم این دو باشگاه را نباید دولتی اداره کرد چون خلاف مقررات فیفا است اما این موضوع را کسی گوش نمی‌کرد.

رییس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد:‌ وزیران این چند وقت آن طور که دلشان می‌خواست این دو باشگاه را اداره می‌کردند و هر وقت هم موفق می‌شدند همه چیز را وزیر درست می‌کرد و اگر هم موفق نمی‌شدند گردن مدیر می‌افتاد.

عابدینی درباره اینکه چه راهکاری را پیشنهاد می‌دهد تا سرخ‌آبی‌ ها از این شرایط خارج شوند اذعان داشت: همان بحث همیشگی چند سال اخیر یعنی بحث خصوصی سازی است. البته این را هم بگویم که دولتمردان نمی‌گذارند این دو باشگاه خصوصی سازی شوند. باید از فوتبال حمایت شود و این رشته در مسیر خودش قرار بگیرد باید کاری کنیم تا مردم از فوتبال لذت ببرند امیدوارم در سال‌های آینده شرایطی فراهم شود تا این دو باشگاه هر چه زودتر خصوصی شوند و از این شرایطی که هر سال برای آنها اتفاق می‌افتد رها شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز