خبرگزاری کار ایران

یزدان دوست: فقط به عشق مردم آبادان تا اینجا شرایط را تحمل کردیم/ اگر دریافتی نداشته باشم به زودی جدا می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۵۶۲

بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: تاکنون8 نفر از بازیکنانمان به این تصمیم مهم رسیده‌اند و قصد جدایی از تیم را دارند. اگر دریافتی نداشته باشم جدا می‌شوم!

رضا یزدان دوست بازیکن صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ایلنا درباره پیروزی تیمش مقابل تیم هوادار گفت: قاطعانه می‌گویم که تیم‌مان خیلی خوب ظاهر شد و می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتر هم پیروز میدان باشیم اما 2 بر صفر هم نتیجه خوب و قابل احترامی است  و با توجه به اینکه تیم هوادار در اولین سال حضورش خیلی خوب ظاهر شده و نتایج درخور و شایسته‌ای را تاکنون توانسته کسب کند. 

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: شخصا مربی خوبشان، بازیکنان باکیفیت و کادر فنی و مدیریتی آنها را تحسین می‌کنم چراکه هوادار تیمی است که سخت گل می‌خورد. ما آنالیز خیلی خوبی را از تیم حریف داشتیم و با کمک اقای منصوریان مربی خوب و دلسوزمان و نکات مهم و کلیدی کادر فنی و همچنین تلاش و همت و غیرت همه‌ی بازیکنان توانستیم به پیروزی و 3 امتیاز شیرین دست پیدا کنیم.

بازیکن صنعت نفت آبادان درواکنش به عدم دریافتی از سوی باشگاه و مشکلات تیم تصریح کرد: فکر می‌کنم تنها تیم تاریخ هستیم که اینگونه مارا اذیت کرده‌اند. بارها وعده و وعید داده‌اند از مدیرعامل منطقه آزاد اروند گرفته تا همه‌ی مسئولین شهر! ما این بازی را هم به عشق و بخاطر تمام مردم مظوم و شریف آبادان پا به میدان گذاشتیم اما این آخرین بازیمان بود تا دریافتی به ما ندهند بازی نخواهم کرد. در نیم فصل و طبق قانونی که از سوی فدراسیون فوتبال وجود دارد بازیکنانی که دریافتی نداشته باشند می‌توانند رضایت‌نامه شان را دریافت کنند و بروند. تاکنون8 نفر از بازیکنانمان به این تصمیم مهم رسیده‌اند و قصد جدایی از تیم را در نیم فصل دارند. من هم نامه زدم با اینکه تیم شهرم است و از بچگی بازی کردن در صنعت نفت آبادان برایم باعث افتخار و غرور بوده ولی با تمام عشق به مردم این شهر و تیم ریشه دار صنعت نفت اگر دریافتی نداشته باشم جدا می‌شوم!

یزدان دوست در ادامه صحبت‌هایش افزود: فکر می‌کنند ما پولداریم ما حتی در پول مکمل های ورزشی مان هم مانده ایم! بازیکن فوتبال خرج بالای دارد، اینکه اهمیت نمی‌دهند و درک نمی‌کنند خیلی از بازیکنان پول تو جیبی هم ندارند و هزاران دغدغه دارند برایم عجیب است من جای آنها خجالت می‌کشم یک بازیکن از آن سوی ایران به نفت ابادان آمده با چه امیدی بدون هیچگونه دریافتی گل می‌زند؟ شروین بزرگ در این بازی خوش درخشید و یک گل استثنائی را به نمایش گذاشت به او تبریک می‌گویم اما چقدر می‌توان به خاطر هواداران جنگید؟ امیدوارم به زودی به این تیم توجه شود. کسانی هستند  که دوست ندارند صنعت نفت در لیگ باشد و به نابودی آن فکر می‌کنند و با این کارها قطعا به خواسته‌شان خواهند رسید.

یزدان دوست درباره کار با علیرضا منصوریان گفت: ایشان یک مربی با علم و تجربه هستند که بودن در کنارشان برای من و کلیه بازیکنان و اعضای تیم قطعا موجب افتخار است. قلبا دوستشان دارم و همیشه سعی دارم از ایشان بیاموزم امیدوارم بتوانم کنارشان کار کنم و دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز