خبرگزاری کار ایران

قاسمپور: اقتدار امثال اصولی در ابقای اسکوچیچ پشیزی ارزش نداشت/ انتخاب کی‌روش بی احترامی به کمیته فنی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۴۵۴

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد برکناری اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش به جای او صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قاسمپور صحبت هایش را با تبریک به مهدی تاج بابت تصمیمی که گرفته آغاز کرد و گفت: من ابتدا باید به آقای تاج بابت نمایش اقتدارشان تبریک بگویم و همچنین به آقای اصولی که اصول‌شان را زیر پا گذاشتند! باید به آقای اصولی و اعضای هیات رییسه تسلیت گفت به این دلیل که آنها با اقتدار و قاطعیت آقای اسکوچیچ را ابقا کردند اما الان می بینند که انتخاب شان پشیزی ارزش نداشت و الان باید هیات رییسه جواب بدهد که چطور آنجا با قاطعیت عمل کرد و اینجا اینقدر ضعف از خودش نشان داد.  

وی درباره نقش کمیته فنی در فدراسیون فوتبال گفت: معتقد هستم که برخوردها زیاد جالب نبود اما کمیته فنی توانایی فنی و مدیریت آقای اسکوچیچ را قبول نداشتند و اعتقاد داشتند که نباید ایشان تیم ملی را هدایت کند و توان این را ندارد که ما را به جایگاه مناسبی در جام جهانی برساند. اما آقای اسکوچیچ قطعاً در حد توانش زحمت کشید اما فوتبال حرفه ای این مسائل را بر نمی‌دارد. کما اینکه اگر به خاطر داشته باشید ایشان در زمان هدایت نفت آبادان این تیم را رها کرد و هیچ ارزشی برای این تیم قائل نشد و تیم را در شرایط بحرانی قرار داد. این بحث حرفه ای است و ما به زحمات ایشان احترام می گذارم و انرژی شان را گذاشتند و فوتبال اصلش حرفه ای گری است که شاید در فوتبال ما جایگاه مناسبی ندارد. با این حال کمیته فنی نظر فنی خودش را اعلام کرد اما الان هم با اعلام نام کی روش به نظرم احترامی برای کمیته فنی قائل نبودند! کسانی که این تصمیم را گرفتند و فکر می کنم کمیته فنی ارزشی برای فدراسیون ندارد.

وی ادامه داد: ما مخالف این بودیم که آقای اسکوچیچ ادامه بدهد اما بعد زمان را از دست دادیم. همان زمان بحث کی روش بود که کمیته فنی مخالف این موضوع بود. اگر کمیته فنی نمی تواند نقشی داشته باشد چرا باید وجود داشته باشد و منحل کند. کمیته فنی برای من هیچ آش دهان سوزی نیست. اما اینکه چرا مشورت نمی شود باید صحبت شود. شاید آقای تاج اعتقادی به کمیته فنی کنونی ندارد و ایشان با انتخاب کی روش اقتدار خودشان را نشان دادند می توانند کمیته فنی کنونی را هم منحل کنند.

عضو کمیته فنی درباره بازتاب انتخاب کارلوس کی روش در راس نیمکت تیم ملی گفت: ما متاسفانه بعضی جاها شخص به خصوص و ادعا می کنیم که زحمت کشیده اینطور له می کنیم. من از ابتدا با آقای اسکوچیچ مخالف بودم اما بعد به این نتیجه رسیدیم که زمان را از دست داده ایم. اما این اتفاقات که در اردوی قطر و بازی الجزایر افتاد گفتم ادامه حضور ایشان صلاح نیست. دلیل این بحث را آقای استیلی هم که در جلسه حضور داشتند، اطلاع دارند. الان باز اعتقاد داریم که اینقدر شهامت نداریم که رک صحبت کنیم و با کسی که قصد همکاری نداریم بگوییم که نمی توانیم با شما کار کنیم. اینجا جوانمردانه نیست. من گفتم که فوتبال حرفه ای است و آقای اسکوچیچ هم زمانی که هدایت نفت را برعهده داشت گفت مریض هستم و فلان و رفت. اما آقای اصولی که آن زمان باد در غبغب انداخته بودی و آن زمان پشت کمیته فنی قایم شده بودند، کسانی هستند که شهامت ندارند حرف شان را رک بگویند. من برای این هیات رییسه متاسفم که اقتدار نداشتند و الان هم خودشان را زیر سوال بردند و آقای اصولی اصول را زیر پا گذاشتند.

 

قاسمپور در پایان گفت: ما آن موقع که درباره ابقا یا برکناری آقای اسکوچیچ بحث کردیم، از ما خواستند تا دلایل خودمان را اعلام کنیم. ما یک سری اطلاعات را به آقایان دادیم و گفتند باشه. تشکیل کمیته فنی دست ما نیست که الان بخواهیم درباره انتقال کی روش حرف بزنیم و باید از ما بخواهند. من از آقایان خواهش کردم که جلسه ای بگذارند که باید باشیم یا نه. ما که نمی توانیم فقط مثل آقای پروین اسمش را کشک بگذاریم و من اسم این را همان کمیته فنی بگذاریم. اینکه کمیته فنی تصمیم بگیرد و نظر آنها مهم نباشد که نباشد بهتر است. من اعتبار 50 ساله ام از فوتبال را مفت به دست نیاوردم که الان کسی بیاید که اصلا فوتبالی نیست و بخواهد مرا زیر سوال ببرد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز