خبرگزاری کار ایران

حامدی فر: منصوریان حق دارد بابت نبودم ناراحت باشد/ قول پرداخت داده‌اند ولی تا پیامک واریز را نبینیم باور نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۰۱۵

امید حامدی فر که در بازی قبلی هم به دلیل ۴ کارته بودن حضور نداشت در دیدار با نفت مسجدسلیمان اخراج شد تا این موضوع خشم علیرضا منصوریان را برانگیزد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صنعت نفت آبادان با وجود تمرین کمی که پیش از بازی به دلیل اعتصاب انجام داده بود موفق شد نفت مسجد سلیمان را ۲ بر صفر از پیش رو بردارد امید حامدی فر در این مورد به خبرنگار ما گفت: این بازی برای ما حکم ۶ امیتاز را داشت و توانستیم برنده شویم و به میانه های جدول آمدیم. این بازی هم خیلی فیزیکی و درگیرانه بود چون هر دو تیم به امتیاز نیاز داشتند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

او در مورد مصاحبه علیرضا منصوریان که گفته بابت از دست امید حامدی فر خیلی ناراحت هستم توضیح داد: نظر لطف علی آقا است و اعتقاد خاصی به من دارد، اینکه بازیکن ترکیب اصلی ات را نداشته باشی به هر حال موضوع خوشایندی نیست. چون بازی قبلی هم ۴ کارته بودم و آقای منصوریان ناراحت بود در این بازی هم در نیمه اول من گل زدم و اصلاً خطایی نبود حتی یکی دو تا از بازیکنان حریف هم گفتند، حتی کمک داور هم خطا نگرفت و بعد که من به داور گفتم  هیچ توجیهی نداشت و یک چیزی گفت که اصلاً متوجه نشدم.  کارشناسان هم بعد از بازی گفتند که گل سالم بوده است.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم خطا انجام دادم و بازیکن حریف به من توهین کرد و سر من داد  و من هم ضربه آرامی به او زدم ولی کارت قرمزی نداشت. تیم ۱۵ دقیقه زیر فشار رفت و طبیعی است علی آقا ناراحت باشد. هم به خاطر گلی که به اشتباه مردود اعلام شد و هم به خاطر اخراج خیلی ناراحت هستم و از هواداران، کادر فنی و علی آقا اگر بی تجربگی کردم عذرخواهی می کنم.واقعا فشار روی من زیاد بود، دوست داشتم در این بازی گل بزنم و آقای منصوری قبل از بازی به من گفت حتما گل می زنی و این اتفاق افتاد ولی داور مردود اعلام کرد.

حامدی فر در مورد اینکه بعد از کسب پیروزی مسئولین قول دادند نفتی‌ها مقداری از مطالبات خود را دریافت کنند گفت: مسئولین که همیشه قول می دهند و شرایط طوری شده که تا پیامک واریز را در تلفن همراه خود نبینیم باور نمی کنیم. سه سال است که من در این باشگاه هستم و ما چنین مشکلی را داریم خودمان به کنار به خانواده‌هایمان فشار می‌آید زیرا ما فوتبالیست ها به جز فوتبال درآمد دیگری نداریم. قول دادند که در این هفته واریزی انجام شود امیدوارم روی حرفشان بمانند تا دل ما، خانواده‌های مان و هواداران را شاد کنند. با اینکه ما داریم خوب نتیجه میگیریم اگر شارژ مالی شویم از این هم بالاتر برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز