خبرگزاری کار ایران

نوشی صوفیانی: مقابل استقلال به چیزی جز 3 امتیاز فکر نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۸۹

دروازه‌بان مس رفسنجان گفت: استقلال تیم بزرگی‌است ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و به امید پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

داوود نوشی صوفیانی دروازه‌بان تیم مس رفسنجان گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی پر گل تیمش بعد از 4 بازی مقابل صنعت نفت ابادان گفت: تیم ما بازی زیبا و عملکرد بسیار خوبی را مقابل تیم خوب و ریشه دار صنعت نفت آبادان به نمایش گذاشت. خدا را شکر به این پیروزی و کسب 3 امتیاز شیرین دست پیدا کردیم. 

او در واکنش به عملکرد خوبش مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: در پیروزی یک تیم و همینطور موفقیت در عدم دریافت گل همه‌ی بازیکنان تیم دخیل هستند. مهاجم تا دروازه‌بان همه کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند تا یک تیم به پیروزی و موفقیت دست پیدا می‌کند، در گلزنی هم کل تیم مشارکت دارند و در آخر یک بازیکن این گل را به ثبت می‌رساند فوتبال یک ورزش تیمی است. خدا را شاکرم که دروازه‌ام باز نشد و توانستیم به یک پیروزی پر گل دل هواداران خوب و محترم مس رفسنجان را شاد کنیم.

گلر مس رفسنجان درباره عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر بیان کرد: تیم ما فقط مقابل نساجی باخت و واقعا مستحق پیروزی بودیم. فکر می‌کنم در بازی مقابل نساجی به دلیل عدم استراحت کافی و فشردگی بازی قبل‌مان مقابل تراکتورسازی تبریز و 120 دقیقیه بازی کردیم و بدون استراحت وارد بازی بعد شدیم. به دلیل عدم ریکاوری خوب باعث شد نتیجه خوبی نگیریم.

نوشی صوفیان درباره بازی بعدشان مقابل استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی‌است و آنها نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و در حال حاظر در رتبه 4ام جدول قرار داریم. فکر می‌‌کنم بازی جذابی شود و امیدوارم تیمی که شایسته تر است در زمین پیروز میدان شود. ما به امید پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

او در ادامه صحبت‌هایش درخصوص عملکرد مس در دومین سال حضورش بیان کرد: تیمی که در سال اول جایگاه 8ام را کسب کرده خب کار بزرگ و اتفاق بزرگی را رقم زده و در دومین سال حضور در لیگ برتر هم مشاهده می‌کنید که در حال حاظر هم در جایگاه 4ام ایستاده شایسته  و با کمک کادر فنی، مربیان، بازیکنان و کلیه عوامل تیم انشالله به رتبه درخور و در شان تیم خوب مس رفسنجان بدست بیاوریم. از زحمات مربی خوبمان آقای محمد ربیعی و همچنین از مدیریت خوب و کادر فنی مان هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز