خبرگزاری کار ایران

کعبی: تمرکزمان به پیروزی و کسب امتیاز مقابل گل گهر سیرجان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۴۶

مدافع مس رفسنجان گفت: آنالیز و شناخت خوبی ازتیم گل گهر داریم و با تلاش همه‌ی تیم و نکاتی که آقای ربیعی به ما گفته‌اند شک ندارم برنده از زمین خارج می‌شویم.

عقیل کعبی بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره تقابل تیمش با گل گهر سیرجان گفت: ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم، آنالیز و شناخت خوبی ازتیم گل گهر داریم و با تلاش همه‌ی تیم و نکاتی که آقای ربیعی به ما گفته‌اند شک ندارم برنده از زمین خارج می‌شویم. ما هر بازی به برد و کسب امتیاز کامل فکر می‌کنیم امیدوارم  با شرایطی که تیم دارد و اتفاقات اخیر این پیروزی طعم تلخی کم لطفی و ناملایمات را از بین ببرد و مس رفسنجان با کسب این امتیاز به جایگاه بهتری درجدول لیگ برتر صعود کند.

 

مدافع مس رفسنجان درباره شکست تیمش مقابل نساجی مازندران و عملکردشان در دو هفته اخیر اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم ما 7 هفته بود که بدون شکست بوده و این نشانه عملکرد خوب تیم ما در بین تیم های خو جدول لیگ برتر بوده است. بعد از 4 بردپیاپی توانستیم فقط دو امتیاز از دو بازی با فجرسپاسی و تراکتورسازی کسب کنیم که نتیجه رضایت بخشی برای ما نبود اما بازی با نساجی مازندران تمام تلاشمان را کردیم تا پیروز میدان شویم و امتیاز کامل را کسب کنیم اما نشد.

او در ادامه درباره عملکردشان مقابل نساجی مازندران گفت: خستگی تیم‌مان در نیمه اول مشخص بود. این پیروزی را به نساجی و هوادارانش تبریک می گویم، در کل ما 45 دقیقه اول خوب بازی نکردیم و این به خاطر فشار بازی 120 دقیقه‌ای مقابل تراکتور در جام حذفی بود، مصدومیت‌ها و محدودیت استفاده از نفرات باعث شد نیمه اول خوب نباشیم و خستگی بازیکنان در نیمه اول به این دلیل بود.

مدافع مس رفسنجان درخصوص بازی در نیمه دوم  تیمش بیان کرد: نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. بعد از آن هم موقعیت داشتیم ولی دقیقا جایی که باید کامبک می زدیم، ورق بازی با یک اتفاق برگشت. نتوانستیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم اما فوتبال است و بالا و پایین دارد و باید در بازی های بعد این شکست را جبران کنیم.

کعبی در واکنش به پنالتی نساجی مازندران گفت: پنالتی درست برایمان می‌گیرند اما هجمه‌سازی می‌شود در هفته‌های گذشته مورد هجوم قرار گرفتیم؛ 4 پنالتی برای ما گرفته شد و تمام کارشناسان بر این پنالتی‌ها تاکید کردند، اما هجمه‌ای سر این پنالتی‌ها ایجاد کردند. در فصل گذشته 30 هفته برای تیم پنالتی گرفته نشد و الان پنالتی کاملاً درست روی مجید علیاری به دلیل بی‌احتیاطی مدافع نساجی اتفاق افتاد، اما به خاطر هجمه‌ و فشاری که می‌آید گرفته نشد. در طرف مقابل پنالتی برای نساجی گرفته می‌شود که اصلاً پنالتی نیست و ورق بازی برگشت. اشتباه داوری می‌تواند وجود داشته باشد، اما این حق را باید به ما بدهید که ذهنیت ایجاد شود.

او در باره اخراج محمد ربیعی سرمربی تیمش بیان کرد: ما اطمینان داشتیم تیم داوری تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. به نظر تیم داوری تحت تاثیر قرار گرفته بود و باید بگویم آقای ربیعی فقط گفتند 7 دقیقه باید اضاف می‌گرفتید که اخراج شدند. 

بازیکن مس رفسنجان ادامه داد: در بازی با نساجی مازندران در حق‌مان اجحاف شد. تیم ما خیلی خوب بازی کرد مخصوصا نیمه دوم بازیکن ها واقعا با تمام خستگی اما با غیرت تمام بازی کردند و عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه برخلاف عملکردمان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز