خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: دوست دارم در بازی با آمریکا حضور داشته باشم/ قبل از بازی با حسینی خیلی صحبت کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۳۲۲

دروازه بان مصدوم تیم ملی در خصوص عملکرد تیم مقابل ولز صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. خیلی خوشحالم و حس خیلی خوبی دارم. همه بچه‌ها و فکر می‌کنم صددرصد مردم ایران با این برد خوشحالی کردند.

وی افزود: شرایط خیلی سختی را گذراندیم. آمده بودیم به ولز نبازیم. چون می‌دانستیم بازی آخر خیلی بازی مهمی است. خدا را شکر حق‌مان برد بود. بچه‌ها واقعاً به مساوی هم راضی نبودند. توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد می‌توانستیم زودتر از ضربه روزبه به گل برسیم. ولی از خدا و دعای خیر مردم ممنون هستیم. توانستیم آنها را خوشحال کنیم. 

دروازه‌بان تیم ملی در مورد اینکه آیا در بازی بعدی مقابل آمریکا می‌رسد، گفت: الان شرایط خیلی خوبی دارم و روز به روز بهتر می‌شوم. بینی من از دو جا شکسته است. کمی ورم آن خوابیده از امروز می‌توانیم تمرینات ریکاوری را انجام بدهم. از فردا می‌توانم کنار تیم باشم. ان‌شاءالله بتوانم در بازی بعد با صلاحدید کادر فنی در خدمت تیم باشم.

بیرانوند در مورد اینکه آیا می‌توانیم آمریکا را شکست بدهیم و به دور بعد صعود کنیم، عنوان کرد: وقتی این بازی بزرگ را بردیم فکر می‌کنم لیاقت این را داریم برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران صعود کنیم. مطمئنم اگر صعود کنیم در بازی حذفی هم می‌توانیم به مرحله بعدی برویم. 

وی در مورد اینکه مصدومیتش در جریان بازی با انگلیس نگرانی‌هایی را در سراسر دنیا به همراه داشت و او تلاش کرد در آن بازی به کارش ادامه بدهد اما نشد، گفت: خیلی دوست داشتم پس از آن صحنه به کارم ادامه بدهم چون دیدم بچه‌ها مقابل انگلیس چقدر زحمت می‌کشند و خواستم به آنها کمک کنم اما وقتی بلند شدم دیدم واقعاً نمی‌توانم. درد شدیدی در بینی‌ام داشتم. خون از داخل وارد دهانم می‌شد و نفس کشیدن واقعاً سخت بود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: طبق صحبتی که انجام شده بود چون پزشکان فیفا گزارش داده بودند که احتمال ضربه مغزی وجود دارد ایران توانست یک تعویض اضافه انجام دهد. به خاطر همین تا 5-6 روز نباید تمرین و بازی می‌کردم. آمادگی خودم را برای این بازی به سرمربی اعلام کردم گفتم می‌توانم با همین نقاب و درد بازی کنم اما کاری هم از دست کی‌روش برنمی‌آمد چون قانون فیفا بود. 

بیرانوند در مورد عملکرد سیدحسین حسینی مقابل ولز اظهار داشت: خدا را شکر سید امروز وظیفه‌اش را خیلی خوب انجام داد. قبل از بازی با او خیلی صحبت کردم. او شرایط خیلی سختی را گذارند و در بازی اول فشار زیادی را تحمل کرد ولی خیلی خوشحالم که شرایط خیلی خوبی داشت و به تیم کمک کرد. ان‌شاءالله در آینده هم همین روند را ادامه بدهیم. 

وی در مورد اتحاد تیم ملی گفت: تیم ملی واقعاً اتحاد خیلی خوبی دارد. اتحاد ما را دیدید. همه با هم خوشحال بودیم. قبل از بازی با هم متحد شده بودیم تا این بازی را ببریم و نشان دهیم که چقدر تیم خیلی خوبی هستیم و روزبه روز پیشرفت می‌کنیم. این را در بازی آینده بیشتر می‌بینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز