خبرگزاری کار ایران

«ویتال هاینن» به ایران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۶۶۵

«ویتال هاینن» سرمربی پرافتخار و سابق تیم ملی لهستان برای تدریس یک دوره تخصصی والیبال به‌تهران می‌آید.

به گزارش ایلنا، کمیته آموزش و پژوهش در نظر دارد در راستای ارتقای سطح دانش حرفه‌ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ دنیا، یک دوره تخصصی والیبال پیشرفته با محوریت انتقال تجربه با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی والیبال دنیا برگزار کند.

پس از انجام مذاکرات و مکاتبات لازم مقرر شد این دوره سه روزه بین المللی فروردین ماه سال آینده (1401) در تهران با حضور مربیان داخلی و خارجی برگزار شود که برنامه‌ریزی تمرینات برای آماده‌سازی تیم، دروس طراحی تمرین برای تیم‌های پیشرفته، مدیریت تیم در طول مسابقه و کاربردهای آنالیز برای مربیان از جمله محورهای این دوره است.

ویتال هاینن (Vital Heynen) متولد سال 1969 در کشور بلژیک است و کار مربی‌گری خود تا با تیم نولیکو مازک آغاز کرد و این تیم را پنج بار قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بلژیک کرد.

این مربی همچنین در سال ۲۰۰۸ نایب قهرمانی و در سال ۲۰۱۰ سومی لیگ قهرمانان اروپا را با نولیکو مازک به دست آورد. وی سابقه هدایت تیم‌های باشگاهی زراعت بانک آنکارا و بیدگوشچ را نیز در پرونده کاری خود دارد.

هاینن در سال ۲۰۱۲ سرمربی تیم ملی والیبال آلمان شد و ژرمن‌ها را به مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۴ رساند. این مربی در سال 2017 با تیم ملی والیبال بلژیک در چارچوب دیدارهای لیگ ملت‌ها نیز به تهران آمد.

هانین در سال 2018 هدایت تیم ملی لهستان را پذیرفت و عنوان قهرمانی جهان را در همان سال به دست آورد. این مربی بزرگ والیبال در سال 2019 نیز با تیم ملی لهستان مدال برنز لیگ ملت‌ها و مقام سومی رقابت‌های قهرمانی قاره اروپا را به دست آورد.

گفتنی است شرایط و نحوه ثبت‌نام برای حضور در این دوره پس از اعلام کمیته آموزش و پژوهش متعاقبا از طریق سایت فدراسیون والیبال اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز