خبرگزاری کار ایران

هدف های هوادار بزرگ است

محمد قاضی: برای موفقیت تیم تمام تلاشم را می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۷۶

کاپیتان تیم هوادار در خصوص پیروزی مقابل تراکتورسازی به صحبت پرداخت.

محمد قاضی کاپیتان تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برد مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و مستحق 3 امتیاز بودیم. یک فوتبال مالکانه و زیبا را پشت‌سر گذاشتیم و دستورات تاکتیکی مربیان را اجرا کرده و یک 3 امتیاز حساس را کسب کردیم. البته این را هم بگویم ما بازیهای خوبی را هم مثل بازی مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان انجام داده بودیم.

وی ادامه داد: با این پیروزی شرایط‌مان در جدول بهتر شد و قطعا در ادامه نیز تمام تلاش ما این است که این روند را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم هوادار درباره شرایط خودش تصریح کرد: بعد از آن مصدومتیی که برایم به وجود آمده بود و چند بازی را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بودم، اکنون در شرایط خوبی هستم. تمام تلاش من این است که در این فصل بازیهای خوبی را برای هوادار انجام دهم و نقشی در موفقیت‌های تیمم داشته باشم.

قاضی در خصوص انجام بازیهای هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج خاطرنشان کرد: چمن این ورزشگاه اوایل که ما در آنجا بازی می‌کردیم، خوب بود اما متاسفانه الان چند تیم دیگر هم در آنجا بازی می‌کنند و همین باعث شده شرایط چمن افت کند. امیدوارم بیشتر از این تیم‌های دیگر در این ورزشگاه به میدان نروند.

وی در خصوص جوانی تیم بیان کرد: شرایط کم کم خوب می‌شود. چند بازیکن از سال گذشته در این تیم بودند و با شرایط لیگ برتر آشنا نبودند اما با صحبت‌هایی که مربیان و بزرگترهای تیم با آنها انجام دادند، شرایط تیم تغییر کرد. خیلی خوب است که بزرگترها تجربیات خود را در اختیار جوانان می‌گذارند و این را هم باید بگویم که هدف‌های بازیکنان خیلی باید بزرگتر باشد.

کاپیتان تیم هوادار در مورد دیدار مقابل فجرسپاسی هفته آینده لیگ برتر گفت: ما در ابتدای مسابقات لیگ برتر یک بازی دوستانه با آنها انجام دادیم، تیم جوان و دونده‌ای هستند اما برای اینکه بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم، باید در این دیدار پیروز شویم. بازی با تراکتور را فراموش می‌کنیم و تمرکزمان را روی بازی با فجرسپاسی می‌گذاریم. امیدوارم چمن حافظیه خوب باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز