خبرگزاری کار ایران

منصوریان: امیدوارم شرایط صنعت نفت نوشدارو بعد از مرگ سهراب نشود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۷۷

سرمربی صنعت نفت در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیح داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری بازی این تیم با پیکان گفت: بازی سختی مقابل پیکان در پیش داریم. اعتقاد داریم تمام دیدارهای لیگ سخت است و با تیمی بازی دارید که با تفکرات سرمربی آن آشنایی کامل داریم. از چند بازی گذشته در حسرت سه امتیاز خانگی قرار داریم. شکل بازی ما تولید موقعیت است اما در به ثمر رسیدن، خود و هواداران را زجر می‌دهیم. با توجه به اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داده، استنباط من بر این است که روز خوبی مقابل تیم فوتبال پیکان خواهیم داشت.

‌وی افزود: تلاش ما بر این است که اولین سه امتیاز خانگی را به هواداران هدیه بدهیم.آبادان از جمله شهرهایی است که از سوی هواداران بازخواست می‌شویم. این تیم مثل تیم‌های پایتخت برای طرفدارانش مهم است. در مجموع سعی ما بر این است که تیم را از هر حاشیه ای به دور نگه داریمو از وضعیت تیم اطلاع نداشتم ولی از مسئولان شهر و همه افراد تاثیرگذار در رسیدن منابع مالی خواهش می کنم که به ما کمک کنند چون ما این روزها به کمک احتیاج داریم و نوشدارو پس از مرگ سهراب نباشد. هر کس که احساس می‌کند می‌تواند کمک کند، جلو بیاید. غیر از این هم نباشد و مسئولان ما را وسیله ای برای دید و بازدیدهای خود قرار ندهند و بازیکنان را وسیله قرار ندهند.با توجه به اطلاعاتی که دست یافتم، برای تغییر اساسنامه باشگاه نزدیک ترین زمان ممکن ۹ ماه است که با آن روش انجام پذیر نیست و ما خیلی زود به منابع مالی نیاز داریم.

‌سرمربی صنعت نفت عنوان کرد: ۳۰ درصد کل هزینه‌های ما بین ۱۲ تا ۱۴ میلیارد است. کل تیم ما از یک مهاجم سطح اول لیگ کمتر است که در مقایسه با تیم‌هایی که ۴۵۰ میلیارد هزینه می‌کنند، خیلی ناچیز است. همین اگر به‌موقع واریز شود، ما از جا برمی‌خیزیم.برای تیمی که گنج فوتبال را در خود دارد، این مبالغ چیزی نیست. استنباط من بر این است که با توجه به پتانسیل فوتبال آبادان، یک مصوب مالی ۲۰۰ -۳۰۰ میلیاردی در فوتبال آبادان یک مساله بسیار معمولی است.

منصوریان در مورد تیم پیکان اظهار داشت:  پیکان تیم بسیار سرسختی است و سرمربی این تیم بر اساس نوع فوتبال خودش سیستم دفاعی تیمش را محکم بسته است. فردا دوباره با یک ترکیب جدید وارد میدان خواهیم شد و ۵ بازیکن جدید به مجموعه اضافه می‌شود. سعی می‌کنیم فردا بهترین و سرعتی ترین ترکیب را در زمین داشته باشیم.

او در مورد محرومان و مصدومان صنعت نفت در این بازی بیان کرد: محمود مطلق‌زاده فقط توانسته کفش فوتبال را به بپوشد چون نازک نی وی آسیب دیده است. اهل شاخه فشرده تمرین می‌کند و این خبر خوبی است. بیت‌سعید فردا در فهرست تیم حضور دارد. فرزاد جعفری رسیده و حسین ساکی را هم فردا داریم. امید خالدی و امید حامدی‌فر هم مصدومیت خاصی ندارند. نسبت به دیدارهای قبل دست پرتری خواهیم داشت و فقط از بازیکنان می‌خواهم که اشتباه فردی نکنیم، چون در مقابل استقلال با ۱۷ اشتباه فردی به حریف موقعیت دادیم. اگر درصد اشتباهات را در شهر خود پایین بیاوریم، می توانیم این امید را داشته باشیم که در خانه پیروزی را به هواداران هدیه بدهیم. عباس بوعذار در حال آماده شدن است. روی این بازیکن حساسیت زیادی داریم و امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به فرم ایده‌آل خود برسد. 

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد:  جوانان بسیار با استعدادی داریم و دلم می‌سوزد که ما کم پول هستیم و پرستاره اما تیم های دیگر پر پول هستند و کم ستاره! بازیکنانی داریم که می توانم به تمام ایران نوید بدهم که در ۴ سال آینده به اوج خواهند رسید ولی به زمان نیاز داریم برای پرورش این استعدادها. به همین خاطر اعلام کردیم تمام بازیکنان زیر ۲۵ سال از هفته آینده باید هفته‌ای دو جلسه در کلاس زبان شرکت کنند در غیر این صورت در تمرینات شرکت داده نخواهند شد، چون ما باید به آنها بفهمانیم که باید چه کار کند که اگر فردا وارد فوتبال حرفه‌ای و فوتبال اروپا شدند و کار خود را با بدیهیات شروع نکنند.

منصوریان در مورد عدم گلزنی صنعت نفت بیان کرد: برایم مهم نیست چه کسی گل می زند. برایم پیروزی مهم است. ما در خط حمله هنوز موفق نیستیم و دنبال مهاجمی می‌گردم که بتواند این خواسته ما را برآورده کند. ما از دقیقه ۸۰ به بعد روی استقلال و ۷۵ به بعد روی پرسپولیس مسلط شدیم. شرایط روحی ما در اواخر بازی بهتر می‌شود چون روند تمرینات ما سیر صعودی دارد. ۱۵ دقیقه بازی استقلال را که مرور می‌کنم افسوس می‌خورم که چرا نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم، اما در خط حمله ما باید تغییرات ایجاد شود و فردا با یک خط حمله کاملاً جدید وارد میدان خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز