خبرگزاری کار ایران

دقیقی: انتخاب داوران کم‌تجربه برای لیگ برتر عجیب است/ اشتباهات پورخلف تاثیر مستقیم در جریان بازی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۲۲

مدیر تیم فوتبال پیکان تهران نسبت به داوری دیدار با نساجی مازندران گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره دیدار روز گذشته این تیم با نساجی مازندران بیان کرد: بازی خیلی خوب و روانی را از دو تیم شاهد بودیم. در زمین ناهموار ورزشگاه ساری دو تیم تمام تلاش خود را برای انجام یک مسابقه خوب انجام دادند و وقتی 4 گل در یک بازی رد و بدل می شود طبیعتا هرکس بازی را دیده لذت برده است. تنها مساله ای که وجود داشت و واقعا اذیت شدیم، به تصمیمات داور مسابقه برمی گشت.

وی ادامه داد: پیکان و نساجی دو تیم خوب لیگ برتر بیست و یکم محسوب می شوند و با توجه به حساسیتی که از قبل برای این بازی پیش بینی می شد، انتظار می رفت کمیته داوران یکی از داوران باتجربه خود را برای قضاوت این دیدار انتخاب کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. 

مدیر تیم فوتبال پیکان همچنین گفت: ما خدای ناکرده نمی خواهیم شخصیت حقیقی آقای پورخلف را زیر سوال ببریم و برای ایشان احترام قائلیم اما متاسفانه تصمیماتی که به خصوص در نیمه اول گرفت، به تیم ما آسیب روحی و فوتبالی وارد کرد. این داور در دقیقه 26 خطای مسلم روی بازیکن ما که می توانست پنالتی باشد و بازیکن حریف هم اخراج شود را نگرفت و چند دقیقه بعد یک خطای بی مورد به سود نساجی اعلام کرد که همان توپ وارد دروازه مان شد و گل اول حریف را در پی داشت. این دو تصمیم اشتباه به تیم ما یک شوک عجیب وارد کرد و تاثیر مستقیم بر جریان بازی داشت.

دقیقی ضمن درخواست از کمیته داوران برای بازبینی دو صحنه مشکوک بازی پیکان و نساجی تاکید کرد: ما تحت هر شرایطی خواهان برقراری عدالت هستیم اما متاسفانه انتخاب این داوران کم تجربه برای بازی های لیگ برتر یکی از اتفاقات عجیب است. از کمیته داوران و افراد باتجربه ای که در آنجا زحمت می کشند انتظار داریم توجه بیشترى به این مسئله داشته باشند. اینطور که نمی شود یک داور از جنوبی ترین نقطه ایران با خستگی زیاد به شمالی ترین نقطه کشور بیاید و قضاوتی انجام بدهد و نتواند حق را به حقدار بدهد. ما خواهان پیگیری این قضاوت توسط کمیته داوران هستیم و امیدواریم آقای افشاریان و همکارانشان از این پس داورانی را برای بازی هایمان انتخاب کنند که از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند.

وی افزود: جا دارد از میزبانی و میهمان نوازی مسئولان باشگاه نساجی مازندران تشکر کنیم. اعضای تیم نساجی بهترین برخورد و میزبانی را  انجام دادند و اگر موضوعی را درباره داور مسابقه مطرح می کنیم، اصلا ربطی به ورزشگاه و تیم میزبان ندارد. ما فقط خواهان عدالت هستیم و برای این منظور از حقمان کوتاه نمی آییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز