خبرگزاری کار ایران

در آخرین ساعات سرمربیگری سولسشر چه اتفاقاتی رخ داد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۶۸

اوله گونار سولسشر صبح یکشنبه در محل تمرین اخراج شد.

به گزارش ایلنا، شکست 4-1 منچستریونایتد در خارج از خانه مقابل واتفورد آخرین بازی اوله گونار سولسشر در هدایت شیاطین سرخ بود، زیرا این باشگاه تصمیم گرفت راه خود را از سرمربی نروژی جدا کند.

تصمیم برکناری سولسشر روز یکشنبه رسمی شد، زمانی که یونایتد بیانیه‌ای را منتشر کرد و تایید کرد که مایکل کریک به عنوان سرمربی موقت پس از جدایی سرمربی نروژی فعالیت خواهد کرد.

سولسشر در دسامبر 2018 خودش به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد منصوب شد و باشگاه سپس در تابستان 2019 او را به صورت دائمی منصوب کرد. با این حال، سرمربی سابق مولده نتوانست شیاطین سرخ را با منچستریونایتد به قهرمانی برساند.  او در فینال فصل گذشته لیگ اروپا به ویارئال در ضربات پنالتی باخت و آن دیدار نزدیک‌ترین گام او به کسب یک عنوان قهرمانی بود.

 اتفاقات بعد از بازی واتفورد

دیلی میل فاش کرد که در آخرین ساعات حصور سولسشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد پس از سوت پایان بازی خارج از خانه مقابل واتفورد چه اتفاقی افتاد.

سولسشر به سراغ هواداران میهمان منچستریونایتد رفت تا از عملکرد و نتیجه تیم عذرخواهی کند و برونو فرناندز از آن‌ها خواست که به جای آن تمام تیم را مقصر بدانند. سپس، چندین بازیکن در رختکن اشک می‌ریختند، جایی که سولسشر تاکید کرد که مطمئن نیست که آیا به کارش ادامه دهد یا خیر. مدیران منچستریونایتد یک سری جلسات اضطراری ترتیب دادند و برای رسیدن به یک تصمیم متفق القول در مورد اخراج مربی تلاش کردند.

 بیانیه رسمی روز یکشنبه

سولسشر روز یکشنبه به زمین تمرین تیم رسید، جایی که اد وودوارد، معاون اجرایی، تصمیم هیئت مدیره برای جدایی را به او اطلاع داد. بازیکنان در ساعت 10:00 به وقت گرینویچ برای جلسه تمرین صبح یکشنبه جمع شدند، جایی که سولسشر به آنها اطلاع داد که باشگاه را ترک می‌کند، که حدود نیم ساعت بعد بیانیه رسمی منتشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز