خبرگزاری کار ایران

پیام سرپرست دبیرکلی فدراسیون به کاروان تیم ملی فوتسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۸۸

کامرانی فر،سرپرست دبیرکلی فدراسیون پیامی را برای کاروان تیم ملی فوتسال صادر کرد‌.

به گزارش ایلنا، متن پیام حسن کامرانی‌فر،سرپرست دبیرکلی فدراسیون به شرح زیر است:

ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به کادر فنی‌ و بازیکنان تیم ملی فوتسال، با اینکه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خوردیم اما باید قدردان زحمات و ممارست‌های آنها باشیم که تا لحظه آخر دست از تلاش نکشیدند. مصدومیت چهره‌های کلیدی تیم و حضور چهره‌های چند ملیتی در ترکیب رقبا و همچنین پاندمی کرونا که باعث تاخیر در برگزاری لیگ و اردوها شد را می‌توان دلایل اصلی شکست دانست. هر چند نباید فراموش کنیم روسیه و اسپانیا که سابقه قهرمانی جهان را یدک می‌کشند نیز در همین مرحله شکست خورده و حذف شدند.

در ادامه باید اشاره کنم با توجه به وجود استعدادهای بی‌شمار در کشور می‌توان به آینده فوتسال امیدوار بود. این شکست را سرآغاز فصلی تازه در فوتسال قلمداد می‌کنیم. تزریق خون جدید و جوان بر پیکره فوتسال کشور با برنامه ریزی درست و مدون امکان پذیر خواهد بود در نتیجه اولین گام، برگزاری جلسه آسیب شناسی مسابقات جام جهانی است تا نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید آن استخراج شود. سپس یک برنامه ریزی اصولی مبتنی بر زیر ساخت‌های استاندارد و تعریف شده در دستور کار قرار خواهد گرفت، زیرا از آنجایی که جام جهانی بعدی سه سال دیگر برگزار خواهد شد فرصت از دست دادن حتی یک روز را هم نخواهیم داشت. بازی برزیل و ژاپن همچنین مسابقه کشورمان با ازبکستان نشان داد که اگر حواسمان نباشد رقبا پیشتازی خواهند کرد.

در انتها جا دارد یکبار دیگر از زحمات تمامی بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم آنها تمام تلاش خود را جهت اعتلای فوتسال کشور عرضه کردند.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز