خبرگزاری کار ایران

تساوی پیکان و پرسپولیس در دیدار دوستانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۴۰

پیکان و پرسپولیس تهران در بازی دوستانه به تساوی دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران و تنها نماینده باقی‌مانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان 2021، با توجه به تعطیلی رقابت‌های رسمی داخلی، در چارچوب آماده سازی خود جهت حضور در دو بازی مرحله یک چهارم و نیم پایانی، امروز شنبه در یک دیدار دوستانه میزبان تیم فوتبال پیکان بود.

این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این در حالی بود که آخرین بازی رسمی پرسپولیس در بازی‌های داخلی، ۵۷ روز قبل، در آخرین هفته دوره بیستم لیگ خلیج فارس، برابر پیکان رقم خورد که پیروزی در آن منجر به پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان در این رقابت‌ها گردید.

پرسپولیس در این بازی، آماده‌تر نشان می‌داد که قابل انتظار هم بود. سرخپوشان در دقیقه ده مسابقه اولین خیز برای به ثمر رساندن گل را برداشتند. در این لحظه، یک ضربه شروع مجدد، پشت محوطه جریمه پیکان به دست آمد. ضربه را مهدی ترابی زد. گویی که می‌خواست گل برابر استقلال تاجیکستان را تکرار کند. توپ از روی سر بازیکنان هر دو تیم عبور کرد ولی در اخرین لحظه تیر دروازه مانع آن شد و در نهایت مدافعان پیکان دفع خطر کردند.

در ادامه پرسپولیس از روی‌ارسال‌ و حرکت در جناحین به موقعیت رسید. در دقیقه ۲۰ یکی از همین ارسال‌ها از سمت چپ با ضربه سر آل‌کثیر همراه شد ولی دروازه‌بان پیکان، توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۳۲ هم وحید امیری می‌توانست گل اول را به ثمر برساند ولی شوت او داخل چارچوب نبود و از کنار تیر به بیرون رفت.

بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت ولی پرسپولیس با شروع نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و پیکانی‌ها حتی فرصت واکنش به حمله برق‌آسای پرسپولیس پیدا نکردند. تنها ده ثانیه از شروع این نیمه گذشته بود که فرشاد فرجی یک شروع حمله عالی را تدارک دید و با یک پاس بلند به پشت مدافعان حریف، حامد پاکدل را صاحب توپ کرد. مهاجم پرسپولیس هم با تیز چنگی و در یک فرار سریع از دست مدافعان که آن را شگر دارد، زودتر از دروازه‌بان حریف به توپ رسید و با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند.

ابراهیم صالحی در دقیقه ۸۰ گل تساوی بازی را برای پیکان به ثمر رساند. 

بعد از آن پرسپولیس باز هم چند موقعیت گل داشت اما بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز