خبرگزاری کار ایران

حمله رسانه‌ها به خامس: این چه تصمیمی بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۶۲

تصمیم خامس رودریگز برای پیوستن به الریان قطر برای رسانه‌ها و طرفداران فوتبال عجیب و غیرقابل توجیه به نظر می‌رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، خامس رودریگز اورتون را ترک کرده و پس از یک دوره بالا و پایین هیئت داوران تصمیم خود را برای دوران حضور او در مرسی ساید گرفته است: "این یک ناامیدی بزرگ بود."

مطبوعات انگلیسی در انتقاد شدید خود از تصمیم کلمبیایی به عنوان ستاره‌ای جدید در فوتبال قطر، در سن 30 سالگی، تند و شدید بوده‌اند. با انتظارات زیادی که از بازیکن سابق رئال مادرید می‌رفت، طرفداران اورتون ناامید شده اند و از خود می‌پرسند که چه چیزی ممکن است، باشد.

خامس از شانس کمکی نگرفت و در دوران حضورش در لیگ برتر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده، برای رسیدن به اوج تناسب اندام تلاش کرده و بنابراین همیشه در مسابقه خود بر خلاف جریان شنا می‌کند تا نشان دهد که چه کارهایی می تواند قبل از اینکه دیر شود انجام دهد. با عدم اطمینان رافا بنیتز، این فصل از حرفه او به پایان رسیده است.

در مطبوعات انگلیسی، انتظاراتی که او با آن وارد شده بود بسیار مطرح شده است، در مقابل یک بازیکن مستعد مصدوم که در نهایت ضعیف بود و تصور می‌شد فاقد تعهد است. شکست آشکار در تلاش او در پرواز او به کلمبیا قبل از پایان فصل گذشته مشاهده شد. برخی معتقدند که او بیشتر در رسانه‌های اجتماعی فعالیت داشته تا اینکه بازیکنی برای اورتون باشد.

برای مطبوعات، هافبک تهاجمی هرگز واقعاً یکی از بازیکنان تیم به نظر نمی‌رسید، زیرا نتوانست از هم تیمی‌های خود به درستی یا خارج از زمین حمایت کند و مانند یک ستاره با قوانین خاص خود عمل کرد.

بسیار از این واقعیت که او به قطر رفته، گفته شده است اما با کاهش سطح استانداردی که او در آن بازی می‌کرد به کسب آنچه که به آن عادت کرده، ادامه می‌دهد. خامس سقوط کرد و از استانداردی که قبلاً در آن بازی می‌کرد عقب افتاد اما به کسب آنچه که به آن عادت کرده بود، ادامه داد.

رفتن کارلو آنچلوتی همیشه به احتمال زیاد پایان خامس در اورتون را رقم می‌زد، اما ماهیت رفتن او مطابق با تجربه او در انگلستان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز