خبرگزاری کار ایران

قادری: شباهت سبک مربیگری کریمی و تارتار، کار من را راحت می‌کند/ بابت پنجره تراکتور نگرانی نداریم/ رقابت با هم پستی‌هایم را دوست دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۵۳

مدافع جدید تراکتور در مورد وضعیتش در این تیم صحبت کرد.

آرش قادری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به تراکتور اظهار داشت: بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان پیکان داشتم برای ادامه همکاری به توافق نرسیدم و تصمیم گرفتم جدا شوم و چند پیشنهاد به دستم رسید که با بررسی آنها به این نتیجه رسیدم که تراکتور بهترین گزینه است. یک باشگاه بزرگ و پرهوادار که فرصت بازی در این تیم برای هر بازیکنی مفید است و خوشحالم که عضوی از این مجموعه هستم.

وی در مورد ترافیک در پست دفاع میانی تراکتور گفت: به هر حال تیم‌های بزرگ همیشه بازیکنان خوبی در اختیار دارند و رسیدن به ترکیب اصلی در این تیم‌ها کار دشواری است و من خودم با آگاهی از این چالش استقبال کردم و مطمئنم با رقابت سالمی که با بازیکنان هم پستی داریم هم خودمان می‌توانیم پیشرفت کنیم و هم به تیم کمک بهتری خواهد شد.

مدافع تراکتور در مورد ویژگی‌های بازی خودش هم عنوان کرد: پست تخصصی من دفاع میانی است ولی هافبک دفاعی هم بعضاً بازی می‌کنم و هرجا تیم نیاز داشته باشد آمادگی و توانایی بازی در آن را در خودم می‌بینم. من فصل گذشته 3 گل زدم و یک پاس گل دادم و در صورتی که سرمربی نیاز داشته باشد و اجازه نفوذ دهد علاقه زیادی دارم تا روی ضربات ایستگاهی به خط حمله اضافه شوم و باید دید در تراکتور چه چیزی از من می‌خواهند.

قادری در مورد کار با فیروز کریمی هم توضیح داد: من با توجه به سابقه همکاری با آقای تارتار و شباهت سبک ایشان با فیروز کریمی فکر می‌کنم کار راحتی داشته باشم. شباهت سبک این دو سرمربی را به خاطر نسبت فامیلی که دارند نمی‌گویم و به طور کلی سبک کاری‌شان تقریباً شبیه هم است. کار با آقای کریمی هم قطعاً نکات آموزنده زیادی برایم به همراه خواهد داشت.

وی در مورد نگرانی‌هایی که از وضعیت تراکتور بابت بسته بودن پنجره وجود دارد گفت: نگرانی وجود دارد و طبیعی است ولی طی صحبتی که مدیریت باشگاه با بازیکنان جدید داشته قرار است طی هفته جاری پنجره نقل و انتقالاتی باز شود تا ما بتوانیم قراردادمان را ثبت کنیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدافع تراکتور در مورد هدف این تیم در فصل جاری خاطرنشان کرد: تیم خوبی داریم و یک جلسه تمرین که با تیم داشتم جو و شرایط خوبی دیدم. هم بازیکنان با تجربه خوبی در اختیار داریم و هم بازیکنان جوان با کیفیتی کنار تیم هستند و تلفیق این دو در کنار درایت فنی فیروز کریمی می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد و امسال فکر می‌کنم بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

قادری در پایان گفت: از هواداران خوب تراکتور تشکر می‌کنم که در همین مدت کوتاه بدون اینکه شناختی روی من داشته باشند هم در فضای شهر و هم در فضای مجازی به من لطف داشتند و ممنون آنها هستم و امیدوارم بتوانم باعث خوشحالی‌شان در فصل جدید شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز