خبرگزاری کار ایران

علیپور: بازیکنان در شرایط روحی و آمادگی جسمانی خوبی بسر می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۴۵۶

مدیر تیم ملی فوتبال بانوان می گوید احترامی که در این چندماهه از طرف مسئولین فدراسیون فوتبال شامل حال تیم ملی فوتبال بانوان شده است، انگیزه مضاعفی را در تیم ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، فاطمه علیپور درباره شرایط تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان در شرایط آمادگی روحی و جسمانی خوبی بسر می برد. با توجه به اردوهای متوالی که پشت سر گذاشتیم و از اردیبهشت ماه این فرایند رو به رشد را در تیم کاملا مشاهده می کنیم. حتی در بازی برابر بنگلادش شاهد این رشد و پیشرفت بودیم. از نظر جسمانی کارهای فنی، بدنی و تخصصی روی این بازیکنان انجام شده است که مطمئنا این امر مهم با تلاش و پیگیری مستمر خود بازیکنان رخ داده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فدراسیون گفت: از شهاب الدین عزیزی خادم، شهره موسوی، هیات رئیسه فدراسیون و تمام عواملی که دست به دست هم دادند و پشت این تیم بودند، تقدیر و تشکر می کنم. همچنین از زحمات پرسنل مرکز ملی فوتبال که بدون هیچ توقعی دست ما را گرفتند، سپاسگزارم. احترامی که در این چندماهه از طرف مسئولین فدراسیون فوتبال شامل حال تیم ملی فوتبال بانوان شده است، انگیزه مضاعفی را در تیم ایجاد کرده است.

مدیر تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به حضور تیم ملی بانوان در بلاروس و ازبکستان گفت: پیش از اعزام به مسابقات مقدماتی آسیا در دو تورنمنت بین المللی بلاروس و ازبکستان شرکت کردیم و بنظرم امتیاز مثبتی بود و توانست به پیشرفت و توسعه تیم کمک کند. کادر فنی توانست نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کند و روی آنها برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

علیپور اضافه کرد: خوشبختانه اعضای سفارت ایران در ازبکستان از هیچ حمایتی دریغ نکرده و مرتبا با ما در تماس هستند و حتی در بازی برابر بنگلادش در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک مسابقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران را تماشا کردند.

وی در پایان در خصوص میزبانی ازبکستان در این مسابقات بیان کرد: میزبان مسابقات برای فراهم کردن آرامش تیم ملی ایران تمام تلاش خود را می کند و بازیکنان در زمینه تغذیه هیچ مشکلی ندارند. همچنین با توجه به درایت کادر پزشکی و دستگاههای پیشرفته ای که فدراسیون فوتبال در اختیار آنها قرار داده است در بحث ریکاوری بازیکنان هیچ مشکل و کمبودی نداریم. ضمن اینکه با توافق هیات رئیسه مقرر شد، پاداش پیروزی به بازیکنان داده شود و این امر باعث انگیزه و قوت قلب برای بچه ها شد. انشاءالله با دعای خیر مردم و فوتبال دوستان عزیز به مسابقات جام ملت های آسیا 2022 هند راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز