خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لالیگا اسپانیا

کادیز صفر - بارسلونا صفر؛ کومان همچنان لبه پرتگاه!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۲۷۴

تیم فوتبال بارسلونا در ادامه عملکرد ضعیفش در فصل جاری، مقابل کادیز به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا پنجشنبه شب در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لالیگای اسپانیا میهمان کادیز بود که این دیدار در نهایت با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

بارسا در این دیدار یوردی آلبا، آنسو فاتی، مارتین برایت‌ویت، عثمان دمبله، سرخیو آگوئرو و پدری را به علت آسیب دیدگر در اختیار نداشت که غیبت این ستاره ها تاثیر بسزایی در بخش هجومی آبی و اناری‌ها داشت.

در دقیقه ۶۸ این دیدار، «فرانکی دی‌یونگ»، هافبک هلندی بارسلونا با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.

بارسلونا که این‌روزها شرایط خوبی ندارد در این دیدار نیز چندان توانمند نشان نداد. تنها موقعیت گلزنی این تیم در دقیقه ۹۴ ایجاد شد که «ممفیس دپای» هلندی این بخت را از دست داد.

از سوی دیگر کادیز چند موقعیت مسلم داشت که با درخشش «ترشتگن» دروازه‌بان بارسا و البته بی‌دقتی مهاجمان میزبان از دست رفت.

با این اوصاف ناکامی‌های بارسلونا تحت هدایت «رونالدو کومان»، سرمربی هلندی‌اش ادامه یافت. کومان در هفته‌های اخیر اختلافات زیادی به «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا داشته و شاید با این تساوی، از کار برکنار شود. با این نتیجه شاگردان کومان، ۹ امتیازی شدند و در رتبه هفتم قرار گرفتند.

بارسلونا یک بازی معوقه با سویا دارد که در صورت پیروزی در آن بازی جایگه خود را در جدول بهبود می بخشد اما سویا در این فصل در اوج آمادگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز