خبرگزاری کار ایران

نسل حال حاضر فوتسال با کیفیت‌تر از زمان ما هستند

حیدریان: نه ما تمایل زیادی به بردن داشتیم نه آرژانتین/ ازبکستان حریف آسانی برای ما نیست/ در شرایطی به ایران بر می‌گردیم که مردم را خوشحال کرده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۴۵۸

مربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد تقابل با ازبکستان و دیدارهای پیش رو در جام جهانی صحبت کرد.

محمدرضا حیدریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: بازی سختی مقابل آرژانتین داشتیم و با توجه به شرایطی که به وجود آمده بود خیلی هم نیازی به برد نداشتیم و از طرف دیگر دو بازیکن ما در این دیدار مصدوم بودند ولی در کل به نظرم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری بازی را تمام کنیم. یک گل هم به آرژانتین زدیم که متاسفانه داور آن را نپذیرفت و فکر می‌کنم شایسته شکست در این بازی نبودیم ولی مهم صعود بود که به آن رسیدیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد تیم ملی ایران به دلیل شرایط حریف مرحله بعدی خودش دوست نداشت مقابل آرژانتین پیروز شود، گفت: به هر حال مجموعه‌ای از شرایط دست به دست هم داده بود و در این بازی اگر دقت کرده باشید نه ما خیلی خودمان را برای گل زنی و کسب پیروزی به آب و آتش زدیم و نه تیم آرژانتین به دنبال چنین چیزی بود ولی در نهایت بازی را واگذار کردیم. این را هم در نظر بگیرید که باید نگران سلامتی و آمادگی بازیکنان هم می‌بودیم و خدای نکرده اگر کسی آسیب می‌دید خودمان متضرر می‌شدیم. این را هم بگویم که تیم ازبکستان هم اصلاً حریف دست و پا بسته‌ای نیست که بگوییم می‌خواستیم با آنها برخورد کنیم که صعودمان مسجل شده باشد.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد تقابل با ازبکستان در این مرحله هم توضیح داد: ازبکستان از تیم‌های خوب دنیاست و رقیب سرسخت این چند ساله ما در قاره آسیا محسوب می‌شود. آنها در فوتسال پیشرفت کردند و آن ازبسکتان چندین سال قبل نیستند. بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های مطرح اروپایی داشتند و بازی اخیرشان مقابل روسیه را هم دیدیم که نشان از کیفیت بالای آنها دارد.

حیدریان در مورد وضعیت مصدومان تیم گفت: خدا را شکر به جز دو مصدومی که داریم بقیه بچه‌ها صد در صد آماده هستند. حسین طیبی بعید می‌دانم به بازی با ازبکستان برسد ولی در تلاش هستیم تا اولادقباد را آماده این دیدار کنیم و فکر می‌کنم او به بازی ازبکستان خواهد رسید.

وی در مورد اینکه تیم ملی ایران تا چه مرحله‌ای بالا می‌رود هم توضیح داد: ما نیامدیم اینجا که زود حذف شویم و به ایران برگردیم. همه تلاش ما این است که تا جایی که می‌توانیم صعود کنیم و راهی مراحل بالاتر شویم. فعلاً حریف پیش روی ما ازبکستان است و بعد از عبور از این تیم که به لطف خدا و با تلاش بچه‌ها محقق خواهد شد، به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم و دوست داریم اعتبار و آبروی فوتسال ایران را حفظ کنیم با نتیجه‌ای به ایران برگردیم که موجب شادی و خوشحالی مردم باشیم.

ستاره سابق تیم ملی فوتسال در مورد مقایسه کیفیت تیم کنونی با دوران بازی خودش و وحید شمسایی گفت: در حال حاضر دوران و شرایط متفاوتی با زمان خودمان است و نمی‌شود مقایسه کرد و به هر حال امکانات و موارد دیگر فرق می‌کند ولی به طور کلی تیم حال حاضر به نظر من با کیفیت‌تر و هماهنگ‌تر از زمان ما هستند و بچه‌های حال حاضر می‌توانند بیشتر و بهتر از دوران ما موجب سربلندی فوتسال ایران شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز