خبرگزاری کار ایران

اسدی: مسئولان استان به ماجرای تراکتور ورود کنند/ خود زنوزی هم دیگر این باشگاه را نمی‌خواهد/ می‌ترسم تراکتور به سرنوشت سایپا دچار شود و سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۵۸

کاپیتان اسبق تراکتور در مورد وضعیتی که این باشگاه دچارش شده صحبت کرد.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل النصر اظهار داشت: تراکتور با شرایط سخت پا به این مسابقه گذاشت ولی در همین شرایط هم شانس پیروزی داشت و می‌توانست صعود کند. متاسفانه مشکلاتی که در این چند وقت برای تیم ایجاد شد کار را به اینجا کشاند و فرصت صعود از دست رفت.

وی در مورد اینکه چطور کار تراکتور به اینجا رسید که با چنین مشکلاتی روبرو شود، گفت: اتفاقات چند وقت اخیر و بسته شدن پنجره و جدایی ستاره های تیم کار را سخت کرد. به هر حال تراکتور درگیر مشکلات و مسائلی شده که در شأن نام این باشگاه نیست و امیدوارم حالا با فراموش کردن شکست مقابل النصر به فکر فصل آینده باشیم.

کاپیتان اسبق تراکتور در مورد اعتراض هواداران و صحبت‌هایی که از تغییر مالکیت باشگاه مطرح شده گفت: به هر حال اوضاع باشگاه خوب نیست و هوادار هم حق دارد ناراحت و ناراضی باشد. در طول این چندسال انتخاب های اشتباه و تصمیمات غیر ورزشی و غیر کارشناسی از سوی مدیرانی که ورزشی نبودند تراکتور را دچار بحران و پسرفت کرد. ببینید در این سه سال چند سرمربی و مدیرعامل و سرپرست تغییر کرده است. اینها را کجای دنیا به جز در تراکتور دیده‌اید و می‌توانید مثال بزنید؟

اسدی در ادامه گفت: من نمی‌دانم آقای زنوزی چه فکری می‌کند ولی احساسم بر این است که دیگر خودش هم تمایلی برای ادامه کار ندارد و تراکتور را نمی‌خواهد. در این شرایط تراکتور بلاتکلیف است و باید هرچه سریعتر تکلیفش مشخص شود. از مسئولان و استانداری و اداره ورزش و... خواهش می‌کنم ورود کنند به ماجرای تراکتور و هرچه زودتر تکلیف باشگاه مشخص شود که آیا باید در بخش خصوصی ادامه پیدا کند یا در بخش دولتی و هر تصمیمی به صلاح است گرفته شود ولی این اتفاق باید زود رخ دهد و زمان بیشتر از این از دست نرود‌.

وی در پایان گفت: اینکه می‌گویند تیم را فقط برای ماندن در لیگ می‌بندیم در شأن تراکتور نیست. موقع آمدن وعده‌های قهرمانی لیگ و آسیا داده شد ولی حالا اینطور گفته می‌شود. ضمنا اگر بخواهیم برای نیافتادن تیم ببندیم ممکن است خدای نکرده اتفاقات بدی رخ بدهد. تیمی مثل سایپا با آن قدمت و سابقه فکرش را نمی‌کرد سقوط کند و از این می‌ترسم که تراکتور به سرنوشت سایپا دچار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز