خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد جالب باشگاه ذوب آهن به روس‌ها؛

ورود واکسن کرونا به جای طلب پرونده رضا شکاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۷۱

باشگاه ذوب آهن در نظر دارد طلب خود را از روبین کازان با خرید واکسن وصول کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ذوب آهن چندی پیش موفق شد پس از چند سال پیگیری در پرونده شکایت از روبین کازان بابت جذب غیرقانونی رضا شکاری این باشگاه را به پرداخت ۳۷۰ هزار دلار محکوم کند که با وجود گذشت چندین ماه از زمان وصول آن هنوز باشگاه روسی اقدامی برای پرداخت آن انجام نداده است. 

طبق قانون اگر این پول به ذوب آهن پرداخت نشود روبین کازان از پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و به همین دلیل طرفین در حال پیدا کردن راهی برای تفاهم هستند و در این میان باشگاه ذوب آهن پیشنهاد جالبی ارائه داده است. 

ذوبی‌ها پیشنهاد دادند به جای پرداخت این رقم، دولت روسیه معادل آن واکسن کرونا در اختیار باشگاه ذوب آهن قرار دهد. 

مجبتی فریدونی در گفتگویی کوتاه با ما در این خصوص گفت: ما برای حل این مشکل پیشنهاد دادیم به جای مبلغ‌ پرونده شکاری واکسن کرونا به ما تحویل داده شود و روبین کازان مبلغ را به دولت روسیه تحویل دهد و واکسن بخرد و به ایران ارسال کند. این پیشنهاد را در دیدار روز گذشته با سرکنسولگری روسیه در اصفهان مطرح کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم. در صورت ورود این واکسن آن را برای عوامل باشگاه، بازیکنان، پرسنل زحمتکش کارخانه و مردم عزیز ایران استفاده خواهیم کرد. 

لازم به ذکر است که قیمت هر دوز واکسن اسپوتنیک روسیه حدود ۱۲ دلار است و با طلب ذوب آهن از روبین کازان می‌شود حدود ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا تهییه کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز