خبرگزاری کار ایران

برخی دوستان عاشق قشنگ حرف زدن هستند

بختیار رحمانی: با بعضی آدم‌ها قهرمان جهان هم شوی هیچ لذتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۲۳

بازیکن سابق فولاد در خصوص شایعه بازگشتش به این تیم واکنش نشان داد.

بختیار رحمانی در گفت و گو با ایلنا درمورد تغییرات مدیریتی در باشگاه فولاد خوزستان گفت: درحالی که امکان داشت تغییر تحولات مدیریتی در فولاد امسال باحواشی و مسائلی همراه شود اما خداراشکر با مدیریت جدید باشگاه و اعضای هیات مدیره محترم نگذاشتند این حواشی به باشگاه  همیشه مدعی فولاد لطمه بزند.

او درباره انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید فولاد گفت: به نظرم انتخاب عبدالله ویسی هم که خودشان پایه‌های حرفه ای مربیگری را در این تیم سپری کرده و همراه شدن این اتفاق با قهرمانی فولاد خوزستان هیچ وقت از خاطره هواداران خوزستانی پاک نمی‌شود. لازم بود این را عرض کنم که این برنامه‌ای که دوستان داخل دورهمی جدید شبکه‌های تلویزیونی می‌سازند و هرچی دلشان می‌خواهد به زبان می‌آورند کاش این حق را می‌دادند که لااقل عزیزان از خودشان دفاع کنند.

وی درباره حواشی ادامه داد: یادتان نرود قبل از این که خود شما و امسال شما به باشگاه بزرگ فولاد بیایید کجا بودید و چطور به فولاد آمدید. این را هم خطاب به دوستان عزیزم  می‌گویم؛ اگر اینطور باشد که هر وقت دوست داشتید برای هر کسی برنامه بگذارید یک وقت هم در اختیار دیگران قرار بدهید تا بیایند حرف بزنند. البته که حرف برای گفتن زیاد است.

بازیکن سابق فولاد خاطرنشان کرد: چطور می‌شود حتی نگذارید کسی از خودش دفاع کند؟ واقعا بجز تاسف چیزی برای گفتن نمی‌ماند. از هواداران عزیز فولاد خواهش می‌کنم که گول این‌عوام فریبی‌ها را نخورند. این دوستان عاشق قشنگ صحبت کردن هستند. می‌توانم چند پیشکسوت و کسانی که سال‌ها برای فولاد زحمت کشیدند را بیاورم تا مردم و هواداران ببینید چقدر همین آقایان در این ۲ یا ۳ سال گذشته به آنها بی احترامی کردند. 

او با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد قهرمانی فولاد شده بود اضافه کرد: دلیل این همه منت و مصاحبه را نمی‌فهمم. ماهم با هزینه‌های خیلی کمتر و امکانات خیلی کمتر فولاد را قهرمان لیگ برتر ایران کردیم این همه ادعا نداشتیم و منت هم نگذاشتیم؛ هرچه بود وظیفه بود اما با بعضی آدم‌ها قهرمان جهان هم شوی هیچ لذتی ندارد. از هواداران عزیز فولاد خواهش می‌کنم که از مدیریتی که سالم انتخاب شده و آقای ویسی به عنوان سرمربی تیم حمایت کنید.

رحمانی همچنین در مورد شایعه بازگشت به فولاد گفت: اینجانب بختیاررحمانی به عنوان فرزند و پرورش یافته مکتب فولاد خوزستان و هواداران آن لازم است نسبت به حواشی  که باهدف و خط دهی عده ای است واکنش نشان بدهم.خداراشکر در سوئد در بهترین شرایط تمرینی ومسابقه‌ای هستم و البته باعث افتخار می‌دانم که هروقت و هر زمانی که باشگاه بزرگ فولادخورستان به حضور من احتیاج داشته باشد درخدمت این تیم باشم. از همه عزیزان و هواداران عزیزی که با پیام‌های‌‌شان خواستار بازگشت من به فولاد بودند و هستند از صمیم قلبم ممنونم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز