خبرگزاری کار ایران

شمس آذر قزوین لیگ یکی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۷۴

باشگاه شمس آذر قزوین با خرید امتیاز رسما لیگ یکی شد.

به گزارش ایلنا، مصیب چگینی سرپرست تیم فوتبال شمس آذر قزوین در خصوص آخرین وضعیت خرید امتیاز توسط این باشگاه اظهار داشت: خرید امتیاز ما امروز و با وصول و واریز کلیه مبلغ توافق شده با باشگاه فروشنده به صورت رسمی قطعی شد و ما فصل آینده در رقابت های لیگ یک شرکت خواهیم کرد.

چگینی ادامه داد: امروز جلسه‌ای را در خصوص آخرین هماهنگی ها برای انتقال امتیاز در هیئت فوتبال استان قزوین برگزار کردیم که خروجی این جلسه مثبت بود.

سرپرست شمس آذر قزوین در خصوص خروجی امتیاز خریداری شده بیان داشت: مراحل اداری خروجی امتیاز لیگ یکی که خریداری شده است در حال انجام است که فکر می کنم تا دوشنبه هفته آینده این موضوع نیز قطعی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه سرمربی تیم شمس آذر انتخاب شده گفت: ما با آقای پژواک کرمپور برای فصل جدید رقابت ها به توافق رسیده و قرارداد ایشان را یک فصل دیگر تمدید کردیم.

چگینی در مورد روند جذب و تمدید قرارداد بازیکنان تصریح کرد: ما در حال حاضر با 8 بازیکن فصل گذشته به توافق رسیده و قراردادهایشان را یک فصل دیگر تمدید کردیم و با بازیکنان مدنظر کادرفنی نیز برای عقد قرارداد در حال مذاکره هستیم.

سرپرست شمس آذر قزوین در مورد شروع تمرینات این تیم اظهار کرد: تمرینات تیم از روز گذشته به صورت رسمی آغاز شده و طبق برنامه کادرفنی تمرینات تا شروع مسابقات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز