خبرگزاری کار ایران

رستمی: از استقلال پیشنهاد داشتم ولی با مشورت ذوب آهن را انتخاب کردم/ می‌خواهم در لیگ برتر هم آمارم را تکرار کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۰۹

آقای گل لیگ دسته یک آزادگان تیم ذوب‌آهن را برای ادامه مسیر فوتبالی اش انتخاب کرد و امیدوار است که در لیگ برتر هم عنوان آقای گلی را کسب کند.

به گزارش ایلنا، عارف رستمی با ۱۷ گل زده آقای گل لیگ یک شد این بازیکن در مورد فصلی که به همراه خیبر خرم آباد پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: خیبر سال گذشته خوب کار کرد و امسال هم دارد تیم قلدری می بندد و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سال بعد در لیگ برتر ببینمشان چون واقعا این شهر پتانسیل داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد و از آنجایی که تیم شهر من است دو برابر دوست دارم که این تیم لیگ برتر شود و واقعاً هم دکتر عبدی دارد زحمت می کشد. انسان هم یک تنه دارد هزینه ها را تقبل می کند و سال گذشته هم هیچ کس کمک نمی کرد و مسئولین آنجا نمی دانستند ما داریم در چه لیگی بازی می‌کنیم. خیبر در حال بستن یک تیم با شخصیت است و امیدوارم که به هدفش برسد.

او در مورد پیوستن به ذوب آهن ادامه داد: من خیلی مشورت کردم و باشگاه ذوب آهن هم از بهترین باشگاههای فوتبال ایران است و از نظم و ساختار خوبی برخوردار است. اولویتم این بود  مربی را انتخاب کنم که به من اعتقاد دارد بالاخره سال اولی است که من به لیگ برتر آمده و مربی باید روی من شناختی داشته باشه. آقای تارتار هم شناخت خیلی خوبی نسبت به من داشت و تصمیم گرفتم به باهم بیایم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم و امیدوارم امسال هم آمار پارسالم را تکرارم کنم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن چند بازیکن لیگ یکی جذب کرده و آیا به خاطر این موضوع به تیم آنها انتقاد میشود یا خیر گفت:  فصل پیش برایم فوق العاده بود و در خیبر اگر در نیم فصل اول بیشتر امتیاز می گرفتیم می توانستیم صعود کنیم زیرا نیم فصل دوم فوق‌العاده کار کردیم.در نیم فصل دوم ۷ بازی را پشت سر هم بردیم و از لحاظ فردی هم شرایط خوبی داشتم و بازیکنان خیلی خوبی از جمله آرش افشین و فرزاد محمدی کنارم بازی و به من کمک می کردند. واقعاً در این بین مربی خیلی تاثیرگذار است که بتواند از بازیکنانش استفاده کند. طبق پرس و جویی که انجام دادم آقای تارتار روی بازیکنان خیلی تحقیق می کند و بازیکنان را انتخاب می کند که به سیستمش بخورد‌ و بازیکن بیخودی نمی گیرد و بازیکنان لیگ یکی  که جذب کرده بسیار با کیفیت هستند و سال های آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

رستمی در خصوص مشکلات خط حمله ذوب آهن در سال گذشته و این  که گویا تارتار با خریدهایی که انجام داده روی برطرف کردن آن دست گذاشته نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای تارتار بازیکنان خوبی خرید و بازیکنان با کیفیتی هم از سال گذشته در ذوب آهن هستند. مطمئنا شرایط امسال با سال گذشته ۱۰۰ درصد فرق میکند. جایگاهی که ذوب آهن به دست می آورند قطعاً با پارسال متفاوت است. تیم های آقای تارتار هم در این چند سال جزوه ده تیم بالای جدول بوده  و امیدوارم امسال با تلاشی که کل مجموعه می کند بتوانیم رتبه خیلی خوبی برای مردم اصفهان بگیریم.

این مهاجم در خصوص خبری مبنی بر اینکه در صورت نبستن قرارداد ارسلان مطهری با استقلال عارف رستمی جایگزینش می شود اینگونه توضیح داد: پیشنهاد که بوده است. بالاخره شرایطم به نوعی بود که می توانستم به هر تیمی بروم چون هم سهمیه لیگ یکی محسوب می شدم و هم آقای گل بودم و آمارم قابل توجه بود. دوست داشتم امسال به جایی بروم که قابلیت هایم را نشان دهند و ذوب آهن قسمت من بوده.

رستمی در پایان افزود: از مجموعه خیبر تشکر می کنم در آن تیم ما سه مربی عوض کردیم که همه آنها نیز زحمت کشیدند. امیدوارم امسال هم نمایش خیلی خوبی در ذوب آهن داشته باشم و آقای گل لیگ برتر شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز