خبرگزاری کار ایران

قاسمی نژاد - استقلال؛ دوباره کلید می‌خورد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۶۹۸

یکی از بازیکنانی که هدف نقل و انتقالاتی استقلال محسوب می‌شد قاسمی نژاد بود که هر بار به دلیلی این انتقال نهایی نشد.

به گزارش ایلنا، مهاجم مازنی پدیده مشهد که به واسطه قراردادش با این باشگاه نتوانست مذاکرات خود را با استقلال در فصل گذشته نهایی کند و در ادامه به کارش در جمع شاگردان مهدی رحمتی ادامه داد، اکنون برای فصل بیست و یکم با توجه به پایان قرارداد با این تیم مشهدی، قادر به مذاکره بدون قید و شرط با تیم‌های خواهان خود خواهد بود.

امین قاسمی نژاد که در این فصل نیز توانسته با 11 گل به عنوان چهارمین گلزن فصل نام خود را در 34 سالگی مطرح کند، در فصلی که گذشت دو بار تا پای قرارداد با استقلال پیش رفت اما هر بار به دلیل موانع موجود در خصوص قرارداد با پدیده مشهد و درخواست این باشگاه مشهدی برای پول رضایتنامه، این موضوع به سرانجام نرسید.

مهدی رحمتی سرمربی پدیده مشهد که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود، با اشاره به پایان قرارداد مهاجم کهنه کار خود، مدعی شد که شاید نتوانند او را نیز راضی به تمدید قرارداد کنند و با توجه به اینکه قاسمی‌نژاد اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود، احتمال جدایی او را بالا دانست.

باید دید استقلال اکنون با توجه به این شرایط باز هم مصر به جذب این مهاجم خواهد بود یا شرایط سنی‌اش او را از این هدف بزرگ دور خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز