خبرگزاری کار ایران

جیانلوئجی بوفون: هنوز هم رویای حضور در جام جهانی را دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۳۰

سنگربان کهنه کار ایتالیایی از رویا های خود در 43 سالگی گفت.

به گزارش ایلنا، جانلوئیجی بوفون، دروازه بان کهنه کار باشگاه یوونتوس در پایان این فصل از بانوی پیر جدا شد و به باشگاه پارما در دسته دوم لیگ ایتالیا رفت. این بازیکن در تازه ترین نسخه نشریه گاتزتا گفتگوی مفصلی با این نشریه داشته و راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده است.

بوفون در مورد حضور مجدد در پارما بیان کرد:

 

 از زمان بازی یوونتوس و پارما و بعد از مسابقه مان در تورین، گفتگوی کوتاهی با مدیرعامل باشگاه پارما داشتم و او از من پرسید: می آیی برای پارما بازی کنی؟ معمولا کسی جرات ندارد چنین سوالی را بپرسد اما او این کار را کرد و از این رفتارش خوشم آمد.

وی در خصوص فینال یورو 2020 و قهرمانی ایتالیا نیز گفت: 

این مسابقه را در خانه دیدم. تماشای قهرمانی ایتالیا در کنار فرزندانم حس خوبی داشت. در فینال های زیادی بودم و معمولا به قهرمانی رسیدم اما حس ناامیدی هم داشته ام. بعد از دو شکست در فینال لیگ قهرمانان، دیدن شادی دوستان و فرزندانم خیلی خوب بود. بعد از حذفمان مقابل سوئد و نرسیدن به جام جهانی، خیلی ها گریه کردند، من هم در سن سیرو اشک ریختم و اولین پیامم به مردم کشورم این بود که متاسفم نتوانستم لذت حضور در جام جهانی را به شما بدهم. 

وی در خصوص جام جهانی 2022 قطر نیز گفت: 

مانچینی کار فوق العاده ای انجام داد. باید از او تعریف و تمجید کنیم. احترام زیادی برای او قائلم. 43 سال دارم ولی نمی خواهم شانس حضورم در جام جهانی را رد کنم. هنوز هم رویای حضور در جام جهانی را دارم. در غیر این صورت با چه انگیزه ای بازی کنم؟ قطعا می خواهم پارما را به سری آ برگردانم ولی دیگر چه؟ به احتمال فراوان مانچینی مرا دعوت نمی کند و احتمالا حق هم دارد اما می خواهم برای حضور در جام جهانی رویاپردازی کنم.

او در خصوص عملکرد دوناروما در لباس تیم ملی ایتالیا اظهار داشت:
 

تورنمنت فوق العاده ای را گذراند. نه تنها به خاطر مهارهای خوبش بلکه به خاطر واکنش هایش در شرایط مختلف. او یک سر و گردن از سایر دروازه بان ها بالاتر بود. اگر در آغاز تورنمنت او را شگفتی ساز می دانستند، در پایان نشان داد چقدر خوب است. او امروز یک دروازه بان جهانی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز