خبرگزاری کار ایران

امین میرزازاده: هر 5 فرنگی کار لایق طلای المپیک هستند/ پاداش‌هایمان را بصورت تمام و کمال دریافت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۶۲

امین میرزازاده گفت: تمام پاداش هایمان را بصورت تمام و کمال پرداخت کردند و قبل از مسابقات المپیک به وعده هایشان عمل کردند.

امین میرزازاده قهرمان کشتی فرنگی کشورمان در فاصله باقی مانده تا المپیک توکیو در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: خداراشکر از وضعیت جسمانی و شرایط خیلی خوبی برخوردارم و تمرینات پایانی را انجام می‌دهیم تا به امید خدا در بهترین شرایط آمادگی عازم مسابقات المپیک توکیو شویم. چهارم مرداد به توکیو می‌رویم، پنجم مستقر می‌شویم و دهم و یازدهم مسابقاتم برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تمام بچه‌ها زحمت کشیدند و هر 5 فرنگی کار واقعا لایق طلای المپیک هستند؛ امیدوارم روز مسابقه با یاری خدا بهترین نتایج را بگیریم و دست پر برگردیم.

قهرمان فرنگی کار کشورمان درباره پیش بینی از مسابقات مقابل حریفانش گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا با خوش‌رنگ‌ترین مدال المپیک به ایران بازگردم اما پیش بینی نتایج کشتی غیر ممکن است. کشتی ورزشی بدون رکورد و غیرقابل پیش بینی است و در لحظه اتفاق می افتد. در اردوی آخر تمرینات مان رفته رفته سبک‌تر می‌شود و با یاری خدا از پنجم که در توکیو مستقر شدیم چند جلسهتمرین می‌کنیم تا زمان مسابقات برسد.

او اضافه کرد: آنالیز کاملی از رقیبانم با کمک مربیان خوب تیم ملی داشته ام و روی نقاط ضعف و قوت خودم و حریفانم کار کرده‌ام. به امید خدا در المپیک بهترین نمایش خودم را به اجرا بگذارم.

او همچنین درباره وعده پاداش‌های وزارت ورزش و المپیک افزود: تمام پاداش هایمان را بصورت تمام و کمال دریافت کردیم و به وعده هایشان عمل کردند خیلی تشکر می‌کنم که حمایت‌های خوبی تا این لحظه از کشتی داشتند. در آخر از ریاست محترم فدراسیون بابت اردوی تفریحی 3روزه که در شرایط  قرنطینه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند تشکر می‌کنم و از مریبان سازنده‌ام، کادر محترم فنی و هر کسی گردن من حق دارد و خانوادم که خیلی حمایتم کردند و در این مسیر همیشه همراهم بودند. امیدوارم دست پر از المپیک توکیو برگردیم و دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز