خبرگزاری کار ایران

بعد از ابتلا به کرونا؛

توکیو 2020: تیرانداز انگلیسی المپیک را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۵۸

تیرانداز انگلیسی به دلیل ابتلا به کرونا مسابقات المپیک را از دست داد.

به گزارش ایلنا، امبر هیل تیرانداز انگلیسی پس از مثبت بودن آزمایش کووید-۱۹ در انگلیس قبل از عزیمت، از بازی های المپیک کناره گیری کرد.

هیل در تیراندازی با اسکیت زنان در رتبه اول قرار دارد و یک مدعی جدی برای کسب مدال در توکیو محسوب می‌شد، زیرا در ریو 2016 نیز فینالیست شده بود.

انجمن المپیک انگلیس آزمایش مثبت هیل را تأیید کرد و افزود که هیچ جایگزینی برای این بازیکن 23 ساله وجود ندارد.

هیل گفت: "هیچ کلمه ای برای توصیف احساس من در حال حاضر وجود ندارد. بعد از پنج سال آموزش و آماده سازی، من کاملاً ناراحتم که می‌گویم دیشب من آزمایش کووید-۱۹ مثبت دریافت کردم، به این معنی که مجبور شدم از تیم تیراندازی انگلیس کنار بروم. اگرچه هیچ علائمی ندارم، اما طبق رهنمودهای دولت اکنون از کاروان جدا خواهم شد. من می‌خواهم بهترین آرزو را برای همه اعضای کاروان که در توکیو نیستند آرزو کنم، به خصوص تیم تیراندازی که در طول زندگی حرفه‌ای من به طور گسترده از من حمایت کرده اند. من از این بیماری برمی‌گردم، اما اکنون به مدتی زمان نیاز دارم تا تأمل کنم و آنچه را که اتفاق افتاده است، بپذیرم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز