خبرگزاری کار ایران

فروشِ حاصل زحمات عنایتی و شاگردانش؛ امتیاز هوادار در آستانه انتقال

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۲۸

باشگاه هوادار قصد دارد امتیاز لیگ برتری خودش را واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد و طی نتایج کسب شده، در کنار فجرسپاسی که به عنوان قهرمانی رسید، هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی هم جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد تا سهمیه دیگر صعود به لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

کمتر از چند ساعت از صعود هوادار به لیگ برتر نگذشته که خبرهایی از واگذاری امتیاز این تیم مطرح شده است. ظاهراً مدیران و مسئولان باشگاه هوادار قصد تیمداری در لیگ برتر را ندارند و دریافت پیشنهادات جالب توجه برای فروش امتیاز هم آنها را وسوسه به این اقدام کرده است.

ابتدا بحث این مطرح شد که سایپای در حال سقوط از امتیاز هوادار استفاده کند که این موضوع تکذیب شد و حالا صحبت از تیم مس کرمان است که قرار است با بنیه مالی قوی وارد رقابت‌ها شود.

این موضوع واکنش‌های منفی تندی به همراه داشته و مالک باشگاه بادران فدراسیون فوتبال را تهدید کرده که در صورت این انتقال ساختمان این فدراسیون را به آتش خواهد کشید.

باید دید فروش امتیاز لیگ برتری که اتفاق خارج از عرفی است اتفاق می‌افتد یا عنایتی و شاگردانش که با زحمات زیاد تیم را به لیگ برتر آوردند حق حضور در این رقابت‌ها را خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز