خبرگزاری کار ایران

ملاقات هواداران افراطی لاتزیو با خرید جنجالی ساری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۹۴

آوازخوانی یک بازیکن از تیم لاتزیو با واکنش عجیب طرفداران افراطی این باشگاه مواجه شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، گزارش شده است که گروهی از اولتراهای راست افراطی لاتزیو با خرید جدید این تیم یعنی السید هیساج که آهنگ معروف "Bella Ciao" (بلاچاو) را خوانده بود، مقابله کردند.

هیساج به عنوان بازیکن آزاد از ناپولی به لاتزیو پیوست، اما انتخاب آهنگی که در مراسم جشن خوانده بود، باعث نارضایتی بسیاری از طرفداران لاتزیو شده است.

 ملی پوش آلبانیایی آواز "بلا چاو" را خواند که به عنوان سرود مقاومت ضد فاشیستی توسط پارتیزان‌های ایتالیایی بین سال‌های 1943 و 1945 تصویب شده بود و یکی از آهنگ‌های معروف شناخت می‌شود.

مشکل این است که بسیاری از اولتراهای لاتزیو دارای یک ایدئولوژی راست افراطی هستند، بنابراین آن‌ها فقط در رسانه‌های اجتماعی با این بازیکن برخورد نکردند، بلکه شب گذشته میخواستند شخصاً با او ملاقات کنند.

 طبق اعلام کالچو مرکاتو، گروهی از اولتراهای لاتزیو شب گذشته به یک رستوران رسیدند، اما اعضای تیم قبلاً آنجا را ترک کرده بود، بنابراین آن‌ها با بازیکن در خارج از هتل تیم به همراه مدیر ورزشی لاتزیو و گروهی از افسران پلیس دیدار کردند.

 بر اساس این گزارش، سرمربی جدید لاتزیو، مائوریتزیو ساری از این دیدار خوشحال نبود زیرا از دخالت هواداران لذت نمی‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز