خبرگزاری کار ایران

عمران زاده: امیدوارم بازیکنان مثل شیر مقابل فولاد بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۳۴۱

مربی تیم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد شاگردان این تیم در بازی فردا قدرتمند ظاهر شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حنیف عمران زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فردا سخت‌ است و تیم فولاد هم مانند ما انگیزه دارد چون در دو بازی شکست خورده است. تیم ما هم به خاطر اینکه روند رو به رشد را ادامه بدهد و برای تثبیت جایگاه جهت ماندگاری در لیگ بازی سختی دارد. 

او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که در این بازی امتیاز بگیریم، روی نقاط مثبت و منفی تیم فولاد کار کردیم و امیدواریم که فردا روز ما باشد و یک نتیجه خوب را در بازی خارج از خانه کسب کنیم.

عمران زاده درباره غایبان نفت در این مسابقه گفت: مصدوم عباس عسگری کاپیتان تیم ماست و به غیر از ایشان همه بازیکنان آماده این بازی هستند که امیدواریم فردا یک عده بازیکنان شیر و قوی در زمین داشته باشیم.

مربی نفت مسجد سلیمان درخصوص تعطیلات لیگ گفت: صد در صد تعطیلات لیگ به ضرر تیم‌هایی مانند ماست چون با نتایجی که داشتیم رو به رشد بودیم اما این تعطیلات باعث می‌شود که هر یک ماه یک بازی کنیم. شرایط هوایی هم که دقت کنید، مسئولان نفت مسجد سلیمان زحمت کشیدند که در تهران تمرین کردیم اما چند روزی است که به مسجد سلیمان بازگشتیم. در کل به خاطر شرایط تیم ملی به سازمان لیگ حق می‌دهیم اما سخت است که شما یک پروسه یک ماه یک بار بازی کنید و بدن‌های بازیکنان را آماده نگه دارید. با تدابیر شخص حاج محمود در نظر داشتن روزهای خوبی پشت سر گذاشتیم و روی نقاط قوت و ضعف کار کردیم تا آماده این بازی شویم. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم که وقتی هر ماه یک بازی دارید سخت است که بازیکنان را حفظ کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز