خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: نتایج تیم ملی در بحرین تاریخی بود / وضعیت پرونده ویلموتس مصیبت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۶۳

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص نتایج تیم ملی فوتبال ایران در بحرین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان در سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: این اتفاق میمون، مبارک و رویداد بزرگی که شامل حال ملت ایران شد. من هم به ملت متمدن و بزرگ ایران تبریک می گویم. این چیزی جز لطف خدا نبود و به اذن خدا بود. تیم همکار، انسجام واحدی که بین بازیکنان تیم ملی و تیم مستقر در منامه و تیم پشتیبان بود باعث این موفقیت شد و نتایج تاریخی رقم خورد. تیم ملی هیچ وقت نتوانسته بود در بحرین پیروز شود اما آنجا تاریخ را دگرگون کرد و نتیجه‌ای تاریخی گرفتیم. عراق را هم 10 سال بود که نبرده بودیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: شانس تیم ملی کم شده بود و روی کاغذ عملا هیچ شانسی نداشتیم. این یک لطف الهی بود، میزبانی را از ما گرفته بودند. مسائلی گریبانگیر فدراسیون شده بود.  اعتبار فدراسیون زیر سوال رفته بود که به لطف الهی، همه همکاران، رسانه‌ها، رسانه ملی فضایی ایجاد شد که هم تیم ملی نتایج مناسبی بگیرد و شگفتی آفرینی کرد و به عنوان تیم اول صعود کردیم. شگفتی آفرینی کردیم. کارمان بسیار سخت‌تر می‌شود. باید تدارک وسیع اقتصادی، مالی، لجستیکی ببینیم چون سطح توقعات بالاتر رفته است. حریفان ما هم سرسخت‌تر شده‌اند. جلسه امروز  به جز قدردانی و تجلیل نوعی تجدید میثاق و برنامه ریزی بود برای اینکه بتوانیم برای دو ماه آینده بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم.

عزیزی خادم درباره ادامه مسابقات همچنین گفت: به یاری خدا و به اسم خدا به جام جهانی قطر صعود می‌کنیم و فوتبال ملی را سرافرازانه شکوهمند می‌کنیم. البته مسایل مهم‌تری هم داریم که در روزهای آینده حرف می‌زنم. یکی بحث ویلموتس است که دردسر و مصیبت سنگینی برای فدراسیون است، قطعا فدراسیون اعلام موضع خواهد کرد. فدراسیون رفتارش متعهدانه و مسئولیت پذیر است، مسئولیت گریز نیست و از حقوق مردم صیانت می‌کنیم. از حقوق مردم که وظیفه ذاتی فدراسیون است دفاع می‌کنیم. مساله مهم برای ما همدلی، نزدیکی و قرابتی است که بین ملی پوشان بود. فدراسیون نگاهی متفاوت دارد و مردم راحت می‌توانند قضاوت کنند. از نظر سخت افزاری و نتیجه،  فدراسیون نوپایی هستیم و راهبرد آن توسعه است و نگاهش تحول در اقصی نقاط کشور است. ان شالله بتوانیم با فوتبال ملی که مظهر انسجام ملی است، بستری برای همه ایرانیان و همه کشور فضا ایجاد کنیم و رسیدن به این مهم چیزی نیست جز اینکه کسانی که شرایط و امکانی دارند به فوتبال ملی کمک کنند که جای دوری نمی رود.

عزیزی خادم در مورد  اینکه در بحرین گفته بودید خائن تیم ملی را پیدا کردید، گفت: من اصلا در جریان نیستم. اینقدر اتفاق‌های مهم رخ داد که این مسایل از نظر من ...

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم خیبر خرم آباد گفت: همه در فدراسیون کارش را انجام می‌دهند. من بی خبرم راجع چه چیزی باید صحبت کنم؟ شما اول اساسنامه را مطالعه کن، من اگر اجازه بدهید، بروم.

عزیزی خادم درباره صحبت‌های امیر قلعه نویی و اینکه گفته بود نتایج تیم ملی معجزه بود اما سطح تیم ملی پایین آمد، گفت:  من هنوز هم اعتقاد دارم. این سوال را از شما می شنوم. من چنین چیزی که دیگران اظهار نظر کردند را اظهار نظر شخصی شان می‌دانم. آنچه می‌بینیم واقعیت فوتبال است. واقعیت فوتبال را ببینید. واقعیت فوتبال را از نظر نتیجه، مسائل و مشکلات فدراسیون و اینکه با یک مساوی اوت می‌شدیم ببینید. همه را کنار هم بگذارید، بعد خود شما قضاوت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز