خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: می‌خواستم بازیکن عراق را خفه کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۴۷

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ ضمن کسب نتایج خوب، ارتباط صمیمانه‌ای با بازیکنان دارد و در آینده هم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در حاشیه تجلیل از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: دست به دست هم داده بودیم و خدا را شکر توانستیم این نتایج خوب را کسب کنیم.

وی در باره دو کلین‌شیت خود در سه دیدار دور برگشت مقدماتی جام جهانی توضیح داد: خدا را شکر. ای کاش در بازی اول مقابل هنگ کنک بچه‌ها تمرکز خود را حفظ می‌کردند تا بدون گل خورده این چهار بازی را پشت سر می‌گذاشتیم. مهم این بود که هر چهار مسابقه را برنده شویم که خدا را شکر بردیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در باره اینکه آیا دوز دوم واکسن کرونارا هم زده‌اند افزود: دوز دوم را هم زدیم، امیدواریم این بیماری تمام شود و ان‌شاءالله همه مردم واکسن کرونا بزنند.

بیرانوند درباره دلتنگی‌هایش برای هواداران تیم ملی گفت: خیلی دلمان تنگ شده و امیدوارم برای دیدارهای بعدی آنها را در ورزشگاه داشته باشیم.

وی درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه در صورت صعود تیم ملی با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی جشن خواهند گرفت اما به نظر می‌رسد اکنون غیبت طرفداران تیم ملی سبب دلخوری بازیکنان شده، خاطرنشان کرد: من ناراحت شدم زیرا گفتند می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم اما اکنون هواداران نیستند. مردم انتظار داشتند راحت بالا بیاییم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: سوم تیر قرعه کشی مرحله بعدی انجام می‌شود. خودمان شرایط را سخت کرده بودیم. میزبانی را هم از ما گرفتند و چهار بازی در بحرین برگزار شد. به همین دلیل کار مقداری سخت شد. 

بیرانوند درباره اینکه آیا  دراگان اسکوچیچ می‌تواند همکاری اش را با تیم ملی ادامه بدهد، گفت:‌ وی هفت بازی سرمربی ما بوده و همه این مسابقات را برده و نتایج خوبی گرفته است. خدا را شکر همه بچه‌ها رابطه خوب و صمیمانه‌ای با اسکوچیچ دارند. به نظر من می تواند در  آینده هم به تیم ملی کمک کند. باید از وی حمایت کنند تا بتوانیم در آینده هم نتیجه بگیریم. 

وی درباره اینکه شوخی شب گذشته‌اش با بازیکن عراق و گرفتن دهان مهند علی توضیح داد: مقداری با من شوخی می‌کرد و می‌خواستم خفه‌اش کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز