خبرگزاری کار ایران

فشار پاری سن ژرمن روی امباپه: قراردادت را تمدید کن!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۵۵

باشگاه پاری سن ژرمن ستاره فرانسوی این تیم را تحت فشار قرار داده تا قراردادش را تمدید کند.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه در پاسخ به برخی اظهارات ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، که به صراحت اعلام کرد این بازیکن فرانسوی سیاست نقل و انتقالات باشگاه را مشخص نمی‌کند، پاسخ داد.

مهاجم PSG تأکید کرد که هرگز در باشگاه فرانسوی به هیچ کس اصرار نکرد که بازیکن خاصی را به خدمت بگیرد و ادعا کرد که به وظایف خود به عنوان یک فوتبالیست متمرکز است. امباپه گفت: "آنچه می خواهم روشن کنم این است که من هرگز از [مدیر ورزشی PSG] از لئوناردو یا هر کس در این باشگاه [برای امضای] بازیکنی درخواست نداشته‌ام. من یک فوتبالیست هستم که باید به آنچه در زمین انجام می‌دهم، راضی باشم."

الخلیفی قبلاً تأکید کرده بود که پاری سن ژرمن باشگاهی است که جاه طلبی‌های خاصی دارد اما به هیچ بازیکنی اجازه نمی‌دهد در پنجره نقل و انتقالات تصمیم بگیرد. الخلیفی خاطرنشان کرد: "اگر [امباپه] گفت که [او یک پروژه برنده می‌خواهد] به این دلیل است که او می خواهد برنده شود و این کار بدی نیست. ما همچنین بلند پرواز هستیم. اما اگر او بخواهد تصمیم بگیرد که ما [کسی] را جذب کنیم یا نه، این امکان پذیر نیست."

فشار روی امباپه

این دو نفر رابطه خوبی دارند، اما اظهارات اخیر امباپه چندان مورد رضایت رئیس PSG نبود، زیرا ملی پوش فرانسوی این سوال را مطرح کرد که او آیا می‌خواهد تا تابستان سال آینده در این باشگاه ادامه دهد یا خیر. امباپه گفته بود:"من در جایی هستم که دوست دارم، اما آیا بهترین مکان برای من است؟ من هنوز جوابی ندارم."

در همین حال، امباپه علاقه‌‌ای به اظهارات الخلیفی در مصاحبه اخیر خود برای اکیپ نداشت، جایی که رئیس PSG تأکید کرد که این جوان برای فروش نیست. الخلیفی خاطرنشان کرد: "ما هرگز او را نخواهیم فروخت و او هرگز رایگان نخواهد رفت" ، زیرا اگر دو طرف نتوانند برای تمدید قرارداد امباپه به توافق برسند، این بازیکن می‌تواند در تابستان سال آینده با انتقال آزاد جدا شود.

باشگاه فرانسوی امباپه را برای تمدید قراردادش تحت فشار قرار داده است، قراردادی که تا سال 2022 ادامه دارد، در حالی که رئال مادرید علاقه‌مند به جذب مهاجم فرانسوی در این تابستان است. حتی رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون از امباپه خواسته که در پاریس بماند، در حالی که درگیری اخیر با اولیویه ژیرو او را مجبور کرد در مورد اظهارات انتقادی هم تیمی‌اش در فرانسه علنی صحبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز