خبرگزاری کار ایران

وکیلی:ما به نداشته ها زیاد توجه نمی‌کنیم سعی می‌کنیم به داشته های آنها توجه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۵۴

نماینده فدراسیون باید بازیکن ها را در معرض دید من قرار دهند تا بتوانم یک انتخاب و قضاوت عادلانه داشته باشم.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نواجوانان در مورد نحوه انتخاب و گزینش والیبالست ها از سراسر کشور بیان کرد: در حال حاظر بازدید می‌کنیم از کلیه استان ها طبق درخواست هیت والیبال هر استان و با توجه به فیریک، و پست هایی که دارند در سن کم. این قابلیت ها را پیدا می‌کنیم و به بهترین نحو پرورش می‌دهیم.

 

وی ادامه داد: والیبالیست ها متولدین 83 هستند و با توجه به این که هر پست فیزیک خاص باید داشته باشد و تکنیکی که دارند انتخاب و سرمایه گذاری می‌کنیم در سایر استانها از کسانی که واجد شرایط هستند طبق فاکتورهایی که گفته شد در اینده نزدیک دعوت می‌کنیم و مجدد غربالگری انجام می‌دهیم و بهترین ها را انتخاب می‌کنیم. و حدودا 40 نفر در قالب دو تیم تشکیل می‌دهیم.

 

وکیلی در خصوص حمایت استان ها از طرح انتخابی والیبالیستهای نوجوان گفت: حدود 20 استان را بازدید کردیم و به دنبال راهکارهایی هستیم ک سایر استان ها اعلام آمادگی کنند و بتوانیم هرچه سریع تر بازدید انجام دهیم. و طی یک الی دو ماه اینده به پایان برسد و فرصت را از دست ندهیم. ازلحاظ امکانات بسیار متفاوت است، بعضی استان ها با کمبود امکانات مواجه بودند و 6 تا توپ استاندارد هم نداشتند و بعضی استان ها از شرایط استاندارد برخوردار بودند.

 

وی در ادامه بیان داشت: ما به نداشته ها زیاد توجه نمی‌کنیم سعی می‌کنیم به داشته های آنها توجه کنیم و بیشتر هدفمان در اول سلامتی بچه ها است که در این شرایط ویروس کرونا آنها مجبور نباشند سفر کنند و خودمان می‌رویم تا با انتخاب دراستان مربوطه در اول انگیزه ایی باشد برای خود بازیکن و بعد برای سایر نوجوانان که ببیند در استانی که از لحاظ امکانات شرایط ایده آلی نبوده باز هم افرادی دعوت شدند و انگیزه شود برای سایر بازیکن های آن استان. ما طی بازدید ها و سفرهایی که به استان ها انجام می‌دهیم امیدوارانه میروم تا گنج و طلایی را پیدا کنم که با پیدا کردن آن بتوانیم صیقل دهیم وطلای جهانی شود.

می‌خواهم سایر استان ها حمایت کنند از این طرح ما شرایط و امکانات خاصی نمی‌خواهیم. فقط یک سالن را برای یک روزدراختیار ما قرار دهند. تاکنون از 20 استان بازدید کرده ام و نمی‌توانم بدون دعوت به استانی بروم باید دعوت کنند تا بتوانم سایر بازیکن استان‌ها را شناسایی کنم.

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان در آخر بیان داشت:من نماینده فدراسیون هستم که به عنوان سرمربی نوجوانان باید در معرض دید من بچه ها را قرار دهند تا بتوانم یک انتخاب و قضاوت عادلانه داشته باشم. این هدف یک هدف ملی است امیدوارم سایر استان مثل فارس، مرکزی، خوزستان، قم،یزد، ؛آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان که امیدوارم بزودی از یک سوم باقی مانده بازدید کنیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز