خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از سوپرجام؛ دغدغه بزرگ تعداد زیاد ملی پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۱۴

پرسپولیس پیش از سوپرجام با دو مشکل بزرگ روبرو شده که یکی از آنها مصدومیت دو بازیکن کلیدی و دیگری تعداد بالای بازیکن در اردوی تیم ملی است.

به گزراش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس باید روز سی خرداد ماه در ورزشگاه آزادی از تراکتور میزبانی کند و دیدار سوپرجام فوتبال ایران را برابر این تیم برگزار کند تا برنده این رقابت مشخص شود.

این دیدار چند بار تا کنون به تعویق افتاده و از از پیش فصل به تیم فصل و از نیم فصل به مقطع کنونی منتقل شده و طبعأ شرایط دو تیم نسبت به دو موقعیت قبلی تفاوت دارد و از این نظر می‌توان گفت تعویق زمان بازی به حال حاضر به سود پرسپولیس شده چرا که هم تراکتور چند مهره کلیدی از جمله شجاعی، دژاگه و حاج صفی را در اختیار ندارد و هم خود پرسپولیس با جذب نفراتی مثل ترابی و مغانلو و بازگشت آل کثیر از محرومیت اوضاع بهتری نسبت به پیش فصل و نیم فصل دارد.

امتیاز میزبانی بازی هم پوئن دیگری برای پرسپولیس است که در اختیار دارد و با استفاده از آن شانس پیروزی بیشتری خواهد داشت، هرچند به خاطر ممنوعیت ورود تماشاگران این امتیاز به اندازه شرایط عادی کارایی نخواهد داشت.

مهم‌ترین دغدغه پرسپولیس در حال حاضر تعداد زیاد ملی پوشانش است که در اردوی بحرین حضور دارند و تا ۵ روز پیش از سوپرجام درگیر این رقابت‌ها خواهند بود و با خستگی به اردوی پرسپولیس می‌رسند. از طرفی وحید امیری و کمال کامیابی نیا هم در اردوی تیم ملی مصدوم شدند و اگر به بازی سوپرجام نرسند، پرسپولیس دو مهره کلیدی از دست داده است. 

باید دید یحیی گل محمدی تیمش را چطور روانه این مسابقه می کند و اینکه آیا موفق به کسب این عنوان خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز