خبرگزاری کار ایران

امباپه: هرناندز پیشنهاد کرد به بایرن مونیخ بروم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۰۳۵

مهاجم تیم ملی فراسنه می‌گوید که هموطنش در اردوی آماده سازی برای مسابقات یورو به او پیشنهاد کرده تا به بایرن مونیخ برود.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه در مورد بایرن مونیخ صحبت کرده در حالی که لوکاس هرناندز از او خواسته است به غول‌های بوندسلیگا بپیوندد. ستاره جوان تیم ملی فوتبال فرانسه به شدت با انتقال گرانقیمت به رئال مادرید پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارتباط دارد، زیرا هنوز نتوانسته است با پاری سن ژرمن در مورد تمدید قرارداد به توافق برسد.

با این حال، بازیکن 22 ساله می‌گوید که هرناندز سعی داشته او را متقاعد کند که در حالی که در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد، راهی متفاوت را انتخاب کند. امباپه به روزنامه بیلد گفت:‌ "لوکاس هرناندز به من گفت که باید برای بازی در بایرن به مونیخ بیایم. بایرن یکی از 5 باشگاه برتر در جهان است. فقط می‌توان به آن‌ها تبریک گفت که چگونه هر ساله می‌توانند کیفیت را در تیم حفظ کنند. آنها فقط می‌دانند چه کار می‌کنند. 

اکنون [جروم] بواتنگ و [دیوید] آلابا رفتند، اما [دایوت] اوپامکانو، که یک مدافع عالی است، وارد ترکیب شد. آن‌ها مفهوم روشنی دارند که آن‌ها را به یک باشگاه بزرگ تبدیل می‌کند. و بله ، شما همیشه مورد علاقه کسب هر عنوانی هستید. بنابراین اگر می‌خواهم یک جام بدست آورم، در آینده همیشه باید مقابل بایرن برنده شوم. در فوتبال، شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد. اما من در حال حاضر بسیار خوشحالم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز