خبرگزاری کار ایران

پایان تلخ مالکیت سه ساله زنوزی؛ تراکتور پایان فصل واگذار می‌شود؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۶۴

مالک باشگاه تراکتور دیگر قصد ادامه فعالیت در فوتبال را ندارد و در پایان فصل تراکتور را هم مثل ماشین سازی واگذار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور که از ابتدای لیگ هجدهم به بخش خصوصی واگذار شد و تحت مالکیت محمدرضا زنوزی مطلق اداره می‌شود به احتمال زیاد از فصل آینده با مالکیت جدیدی وارد مسابقات خواهد شد.

زنوزی که ابتدا با وعده‌های شیرین مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت و به هواداران این باشگاه قول قهرمانی آسیا را داد، بعد از گذشت کمتر از 3 سال حالا چند وقتی است که این مجموعه را به حال خودش رها کرده و دیگر قصد هزینه هم برای آن را ندارد.

از اواسط سال گذشته بود که مشکلات مالی تراکتور نمود بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرد و با اعتراض برخی از بازیکنان این تیم از جمله‌ سه کاپیتان ‌ملی‌پوش آن همراه بود ولی این اعتراض‌‌های مقطعی معمولا راه به جایی نمی‌برد و در نهایت منجر به جدایی زود هنگام هر سه نفر از جمع سرخپوشان تبریزی شد و از بین حاج صفی، شجاعی و دژاگه هیچکدام قرارداد سه ساله خود در تراکتور را به پایان نرساندند.

زنوزی هم اواسط فصل جاری تلاش نافرجامی برای واگذاری تراکتور داشت و رایزنی‌هایی با چند سرمایه‌دار تبریزی از جمله عظیم‌زاده و دبیری داشت که هیچکدام حاضر به پذیرش ورود به عرصه باشگاهداری نشدند و این پروژه واگذاری که همزمان با باشگاه ماشین سازی در پیش بود عملی نشد.

زنوزی که قصد نداشت دیگر هیچکدام از دو باشگاه تحت مالکیت خود را در اختیار داشته باشد به خواسته هیات فوتبال استان تا پایان فصل دست نگه داشته و در این بین هیات فوتبال توانست پیش از این موعد نسبت به واگذاری ماشین سازی اقدام کند ولی باشگاه تراکتور به دلیل حساسیت‌های بالا و همچنین هزینه‌های سرسام آورش تا این لحظه مشتری نداشته است و حالا مشخص نیست در پایان فصل چه تصمیمی برایش گرفته خواهد شد.

ظاهراً تصمیم زنوزی برای کنار کشیدن از مالکیت تراکتور در پایان فصل جدی است ولی اینکه سرنوشت باشگاه محبوب و مردمی تبریزی برای فصل آینده چه خواهد شد مشخص نیست.

تراکتور از ابتدای فصل و پس از آن از نیم فصل با انتخاب‌هایی که در زمینه جذب بازیکن و سرمربی داشته به طور واضح به سمت کاهش هزینه‌ها حرکت کرده و در حال حاضر هم بازیکنان این تیم بخش قابل توجهی از قرارداد خود را طلبکار هستند.

این تیم که در لیگ قهرمانان آسیا جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرده، در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم کنار رفت تا شانس قهرمانی در این تورنمنت را از دست بدهد و حالا کارش در لیگ هم برای کسب سهمیه خیلی سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسد.

به هر جهت اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید منتظر پروژه واگذاری تراکتور در تابستان و تغییر مالکیت آن باشیم و اگر این اتفاق رخ دهد، پایانی تلخ و بدون موفقیت آنچنانی در مالکیت 3 ساله زنوزی در تراکتور رقم خواهد خورد و زنوزی با تنها کسب یک عنوان قهرمانی جام حذفی با باشگاه‌داری در این مجموعه پرطرفدار خداحافظی می‌ند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز