خبرگزاری کار ایران

استقلال جزو چهار تیم پایانی خواهد بود

آتیلا حجازی: فوتبالی که استقلال ارائه داد را پسندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۷۱۷

پیشکسوت استقلال از عملکرد فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال معتقد است آبی ها در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی را انجام دادند و توانستند با اقتدار به مرحله بعدی این مسابقات صعود کنند.حجازی همچنین از عملکرد مجیدی در این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

* در خصوص صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنید؟

به نظرم استقلال توانست با یک بازی حساب شده و خوب به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این یکی از سخت‌ترین گروه‌های این دوره از مسابقات بود و همان‌طور که دیدید تیم‌های قدرتمندی همچون الدحیل قطر و الاهلی عربستان از این رقابت‌ها حذف شدند. من به مجموعه آبی و هواداران این تیم این اتفاق را تبریک عرض می‌کنم.

* خیلی‌ها معتقدند استقلال با این عملکرد خودش را در حد یک مدعی نشان داد؟

من فوتبالی که در استقلال ارائه داد را پسندیدم. شما نگاه کنید بازی‌ها در کشور میزبان بود اما الاهلی نتوانست از این رقابت‌ها صعود کند. واقعا استقلال کار بزرگی را در این مسابقات انجام داد و توانست با اقتدار به مرحله بعدی صعود کند.

* مهدی قائدی این روزها به یکی از بهترین بازیکنان استقلال تبدیل شده است؟

فوتبالی که قائدی ارائه می‌دهد فراتر از آسیاست. او بسیار باهوش و حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند و نسبت به سال‌های گذشته خودش خیلی فرق کرده است. امیدوارم مهدی همین روند رو به رشدش را ادامه دهد و اسیر حاشیه‌ها نشود. او می‌تواند به یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی در آینده‌ای بسیار نزدیک تبدیل شود.

* استقلال باید در مرحله بعدی به مصاف الهلال عربستان برود؟

استقلال توانایی شکست دادن الهلال را دارد. این الهلال دیگر آن تیم سابق نیست و حتی با اما و اگر به دور بعدی صعود کرد. استقلال با این تیم و با همین روند می‌تواند جزو چهار تیم پایانی این رقابت‌ها باشد. در ضمن من فکر می‌کنم الهلال از استقلال می‌ترسد و همین می‌تواند یک برگ برنده برای استقلال باشد.

* از عملکرد مجیدی راضی هستید؟

به نظرم مجیدی نسبت به گذشته خیلی پخته‌تر عمل می‌کند و توانسته تصمیمات بهتری بگیرد. امیدوارم مجیدی همین روند را ادامه دهد. من فکر می‌کنم استقلال با مجیدی روزهای بسیار خوبی را در پیش خواهد داشت.

* دربی هم نزدیک است. در این باره چه نظری دارید؟

به نظرم تا دربی زمان زیادی باقی مانده است درثانی استقلال باید قبل از دربی یک بازی دیگر را انجام دهد که آنها هم از اهمیتی بالایی برخوردار هستند. استقلال باید برای رسیدن به موفقیت پله پله پیش برود. این تیم پتانسیل گرفتن نتایج خوب در لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز