خبرگزاری کار ایران

آغاز پروژه‌ جذب ستاره ایرانی توسط آژاکس؛ چراغ سبز جهانبخش به هلندی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۴۸

برخی از رسانه‌های هلندی از علاقه جهانبخش به بازگشت به لیگ هلند خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از درخشش علیرضا جهانبخش در فصل 2017/18 و در جایی که وی موفق شد با 21 گل زده با لباس آزد آلکمار صاحب کفش طلایی لیگ هلند در این فصل شود. از همین رو این ستاره ایرانی مورد توجه بسیاری از تیم‌های مطرح اورپایی قرار گرفت و سرانجام با قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو راهی لیگ جزیره شد و به برایتون انگلیس پیوست و به عنوان گران ترین خرید این تیم لقب گرفت.

جهانبخش اگرچه در نخستین فصل حضور خود در لیگ جزیره در بیشتر بازی های برایتون به میدان رفت اما با توجه به اینکه از او در فاز تدافعی استفاده می‌شداین بازیکن نتوانست عملکرد خوب خود در هلند را تکرار کند. در ادامه نیز با حضور گراهام پاتر این ستاره ایرانی به نیمکت برایتون تبعید شد تا کم کم خبرهای مبنی برا جدایی وی به گوش برسد.

تلگراف تا پیش از این از علاقه آژاکس به جذب جهانبخش خبر داد. حالا خبر رسیده مدیران آژاکس به فکر تقویت خط حمله خود در فصل بعد برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستند و از همین رو پروژه جذب جهانبخش از برایتون را استارت زده‌اند و علیرضا جهانبخش می تواند به دوران حضور خود در برایتون پایان دهد. همچنین برخی از رسانه‌های هلندی مدعی شدند مهاجم ایرانی آرزو کرده است که فصل آینده به بازیکن جدید آژاکس تبدیل شود و دوباره روزهای شیرینی را در لیگ هلند تجربه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز