خبرگزاری کار ایران

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۳۸

استقلال تهران در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الشرطه عراق برود.

به گزارش ایلنا، در بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال تهران بامداد فردا از ساعت ۰۰:۴۵ باید برابر الشرطه عراق قرار بگیرد. نماینده عراق در مسابقه قبلی برابر الدحیل قطر با نتیجه دو بر صفر شکست خورده بود و امتیازی کسب نکرد.

الشرطه به عنوان تیم چهارم مسابقات فصل جاری لیگ برتر عراق پا به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است و هنوز گلی هم به ثمر نرسانده است. الشرطه که سال ۱۴۰۰ را با یک برد و یک باخت آغاز کرده با ۱۰ امتیاز فاصله تا صدر جدول در رده چهارم ایستاده است.

استقلال از طرف مقابل در حالی وارد این دیدار می‌شود که مسابقه اول برابر الاهلی عربستان را را نتیجه درخشان ۵ بر دو به پایان رساند و مهدی قایدی با به ثمر رساندن دو گل در کنار محمد نادری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی جزو ستاره‌های تیمش بود.

آنطور که فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از مسابقه با الشرطه، این بازی را سخت‌ترین و با اهمیت‌ترین بازی دور گروهی تیمش خوانده بعید به نظر می‌رسد پس از ارائه بازی منظم و نتیجه پرگل دست به تغییرات اساسی در ترکیبش بزند.

او در بازی گذشته ضمن نیمکت نشین کردن شیخ دیاباته، پس از مدت‌ها از عارف غلامی در خط دفاعی استفاده کرد و در اقدامی جالب هم از هروویه میلیچ به عنوان زوج وریا غفوری در خط میانی استفاده کرد.

با وجود اینکه فاصله بازی‌ها بسیار نزدیک است و قابل پیش بینی است که کادرفنی نتواند ساختارهای منظمی که در بازی گذشته وجود داشته را تخریب کند، از این می‌توان گفت که مجیدی دست به ترکیب برنده نمی‌زند و شاهد بازیکنان حاضر مقابل الاهلی این بار برابر نماینده عراق خواهیم بود.

سعید مهری در بازی گذشته از ابتدا در ترکیب حضور داشت که عملکرد او چندان مورد رضایت کادرفنی نبود تا برای تغییر تاکتیک، در نیمه دوم آرش رضاوند به جای او در ترکیب قرار بگیرد. به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد رضاوند مقابل الاهلی، او از ابتدا در ترکیب برابر الشرطه حضور داشته باشد تا تنها تغییر در ترکیب آبی پوشان باشد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق به شرح زیر است:

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز