خبرگزاری کار ایران

کارگزار خرج تیم را می‌دهد و اگر یک سفر هم بیاید هیچ اشکالی ندارد

عبداللهی: کاش همه تیم‌های ایرانی صعود کنند / دو بار مقابل دست نشان بازی کردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۳۸۶

سرپرست استقلال در عربستان نسبت به شایعه نفرات زیاد این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال می گوید این تیم در دیدار مقابل الاهلی عربستان باید با اختلاف چند گل به پیروزی می‌رسید البته که وی معتقد است آبی ها در آن بازی خوش شانس نبودند. مشروح صحبت‌های عبداللهی با ایلنا را می‌خوانید:

* در خصوص پیروزی پرگل استقلال مقابل الاهلی عربستان صحبت کنید.

باید بگویم بازی بسیار سختی را مقابل نماینده عربستان داشتیم. البته که همه بازیها سخت است و هیچ بازی را نمی‌توان آسان گرفت. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بتوانیم با 5 گل این تیم عربی را شکست دهیم اما کادر فنی به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود و با نقاط ضعف آنها آشنایی کامل داشتند.

* خیلی‌ها می‌گویند استقلال در این بازی خوش‌شانس بود.

از چه نظر می‌گویید استقلال در این بازی خوش‌شانس بود؟

* از این نظر که اگر توپی که به تیر دروازه استقلال خورد، به گل تبدیل می‌شد بازی 3 بر 3 به تساوی می‌رسید.

چرا این را نمی‌گویید که قبل از آن توپ، سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم؟ اگر آن توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد الان شما این حرف را نمی‌زدید.

* از امکانات میزبانی عربستان رضایت دارید؟

شرایط سخت است البته این اتفاق برای همه تیم‌ها یکسان است. رختکن‌ها خیلی کوچک است و بازیکنان کمی اذیت می‌شوند. فاصله زمین تمرینمان هم تا هتل زیاد است البته این را هم بگویم که کیفیت چمن زمین تمرین‌ها خوب است.

* خیلی‌ها معتقدند الدحیل شانس صعود از این گروه است، نظر شما چیست؟

به نظر من استقلال به عنوان تیم اول از این گروه صعود می‌کند. البته امیدوارم همه تیم‌های ایرانی به عنوان تیم اول صعود کنند تا در دور بعد با یکدیگر برخورد نکنند.

* خیلی‌ها به تعداد نفرات کاروان استقلال و اینکه چرا نفراتی که کارگزار با خودش به عربستان آورده زیاد است، انتقاد کرده‌اند.

کارگزار خرج تیم را می‌دهد و اگر یک سفر هم بیاید هیچ اشکالی ندارد. در ثانی همه این نفرات روزه هستند و همه در اتاق‌هایشان حضور دارند. 9 سال است که با عنوان‌های مختلف در سفرهای استقلال حضور دارم. همیشه خرج سفرها را خودمان می‌دهیم و AFC از طلب‌هایمان کسر می‌کند.

* عرفان گل‌محمدی یکی از بازیکنانی است که کارت بازی ندارد اما با شما در عربستان حضور دارد. دلیل خاصی دارد؟

او ویزای عربستان را دارد، به دنبال این هستیم که کارت بازی‌اش را هم بگیریم.

* نادر دست‌نشان هم به دلیل بیماری کرونا فوت کرد.

من با هم همبازی بودم و یکی دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته بودیم. بسیار انسان شریفی بود و از این اتفاق همه ناراحت شدیم. امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز