خبرگزاری کار ایران

خطیبی: تراکتور واقعا در گروه مرگ قرار دارد / از نتیجه بازی راضی‌ نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۳۴۲

سرمربی تیم تراکتور اگرچه از تلاش بازیکنانش رضایت داد اما اعلام کرد از نتیجه بازی مقابل الشرطه راضی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی با الشارجه اظهار داشت: به بازیکنان خودم و تیم شارجه خسته نباشید می‌گویم. فکر میکنم یک فوتبال زیبایی را از هر دو تیم دیدیم. آماری که به دست آوردیم از لحاظ مالکیت توپ و آمار پاس بهتر از تیم شارجه بودیم.

او ادامه داد: ما شش کرنر زدیم و یک کرنر سهم شارجه بود. در نیمه اول یک یا دو موقعیت دادیم اما در نیمه دوم بچه‌های ما فوق العاده کار کردند ولی متاسفانه بازی گل نداشت. بازی به این خوبی باید گل می‌داشت و می‌توانستیم بازی را ببریم. از نتیجه بازی راضی نیستم اما از تلاش و اینکه گل نخوردیم راضی هستم. باز هم به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که پرتلاش ظاهر شدند.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: یک چیز مهمی که باید به آن اشاره کنیم، درست است که تمام بازیکنان ما حرفه‌ای هستند ولی تنها تیمی که در این مسابقات بازیکن خارجی ندارد، تیم تراکتور است. همه تیم‌ها از بازیکنان خارجی‌شان استفاده کردند اما با برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال ما قبل از فصل داشته متاسفانه ما بازیکن خارجی نداریم و نمی‌توانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم.

رسول خطیبی درباره اینکه با کسب دو امتیاز شانس تیمش برای صعود به دور بعد را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: الان همه تیم‌ها شانس دارند و هر چهار تیم هم شانس دارند. گروه ما واقعا گروه مرگ است و نسبت به گروه‌های دیگر خیلی سخت است و از الان نمی‌توان گفت که کدام تیم صعود می‌کند و در بازی‌های بعدی هرکس اشتباه نکند و اشتباه کمی داشته باشد، هر چهار تیم گروه می‌توانند صعود کنند ولی امیدوارم که آن تیم، تیم ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز