خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی:سازمان موجود لیگ فوتبال در جهت شفافیت و بهینه سازی حرکات خوبی در دو سال اخیر انجام داده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۱۳۰

رییس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوقی و اجرایی تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ فوتبال نکاتی را درخصوص تشکیل دومین نشست این کارگروه ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،دومین نشست کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوقی و اجرایی تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ فوتبال با حضور منصور قنبرزاده،سرپرست دبیرکلی فدراسیون، حمیدرضا گرشاسبی،رییس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوقی و اجرایی تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ فوتبال و بهرام رضاییان،احمدرضا براتی،غلامرضا رفیعی غلامرضا آل اسحاق و صادق رییسی کیا (اعضای کارگروه) امروز در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون برگزار شد.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص این نشست گفت: در جمع بندی مطالبی که صورت گرفت و با توجه به اینکه سازمان موجود لیگ فوتبال در جهت شفافیت و بهینه سازی حرکات خوبی در دو سال اخیر انجام داده است،ضمن تشکر از تلاش ویژه عزیزان به ویژه حیدر بهاروند،کارگروه مصوب کرد در جهت اصلاح تقویت و ارتقا شرایط موجود  سازمان لیگ، با هماهنگی رییس سازمان لیگ برنامه ریزی دفیق تری در این زمینه داشته باشد.

وی ادامه داد:مقرر شد در جلسات بعدی از حیدر بهاروند،سرپرست نایب ریسی دوم و رییس سازمان لیگ فوتبال دعوت شود تا جهت حضور و ارائه پیشنهادات لازم در جهت سرعت بخشیدن به تصمیم گیری در کارگروه،حضور یابد.

وی در پایان گفت:در این کارگروه در دو بخش حقوقی و اجرایی اقتصادی تصمیماتی اتخاذ خواهد شد که اخبار آن از طریق سایت رسمی فدراسسون فوتبال اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز