خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مجیدی اشتباهات گذشته را انجام ندهد و نتیجه بگیرد

صادقی: این استقلال نیست؛ این تیم برای وزارتخانه است! / وقتی نمی‌توانیم قیمت مرغ را ثابت نگه داریم چطور می‌توانیم کرونا را حفظ کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۲۶

امیرحسین صادقی می‌گوید تیمی که در آن بازی می‌کرده نامش استقلال نیست و تیم وزارتخانه است!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال که معتقد است این تیم، استقلال نیست و برای وزارتخانه(ورزش و جوانان) است، می‌گوید آبی‌ها با حضور فرهاد مجیدی می‌توانند موفق باشند و در پایان فصل خاطرات خوشی را در ذهن هواداران بجا بگذراند. مشروح مصاحبه نوروزی صادقی را می‌‌خوانید:

سال 99 برای شما چطور بود؟

اصلا نمی‌توانم بگویم چطور بود و آنقدری بد بود که توصیفش با هر کلمه‌ای سخت و دشوار است. سالی که با کرونا شروع شد، کرونا به جان و مال مردم زد و هم تورم و بیکاری ایجاد کرد که در کنار آن مرگ و میر زیاد شد، همه چیز را سخت کرد. متاسفانه مادر عزیزم و چند نفر از دوستان عزیزم به رحمت خدا رفتند و پدر خانم و مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز هم از میان ما رفتند که برای خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم.

پارسال می‌گفتیم فصل گرما که برسد کرونا از بین می‌رود...

بله، من هم این را شنیدم ولی همان موقع می‌دانستیم که حداقل برای یک سال مهمان ماست. ما وقتی نمی‌توانیم قیمت مرغ را ثابت نگه داریم چطور می‌توانیم کرونا را حفظ کنیم؟

فوتبال را کنار گذاشته‌اید یا آن را متوقف کردید؟

الان سه سالی هست که من فوتبال بازی نمی‌کنم. خداحافظی نیاز نبود. جایی که باید خداحافظی می‌گرفتند و این کار صورت می‌گرفت متاسفانه کم لطفی کردند و نشد.

به دنبال مربیگری هستید؟

فعلا که وارد شده‌ام و با تیم‌های پایه پاس آسیا ویژن کار می‌کنم. من سرمربی رده نوجوانان و جوانان هستم بعد از عید هم آکادمی فوتبال را با چهار رده تیم تاسیس می‌کنیم.

از استقلال با پیشنهاد مربیگری مواجه شدید؟

این تیم استقلال نیست! من اسم این تیم را استقلال نمی‌گذارم. با تمام احترامی که به محمود فکری و فرهاد مجیدی و تمام عزیزانی که در این سال‌ها برای استقلال کار کردند باید بگویم که این تیم استقلال نیست، این تیم وزارتخانه است. این استقلالی نیست که سراغ داریم.

چرا از سمت استقلال هیچ موقع با پیشنهاد همکاری مواجه نشدید؟

چون هیچ استقلالی آنجا وجود ندارد صد درصد من را دشمن خودشان می دانند و الان که هیچ، با این حال من دشمن آنها نیستم و مخالف آنهایی هستم که با دل هوادار کاری ندارند و فقط به دنبال جیب خودشان و سمت‌های دهن پُرکن هستند. همین که اسم من از طریق استقلال به مردم شناخته شده برای من کافی است و دنبال عزت و احترام آقایان نیستم چون این احترام را نه از آنها بلکه از پیراهن استقلال و طرفداران گرفتم.

دوست نداری مربی استقلال باشی؟

برای به دست آوردن جایگاه باید تلاش کرد و برای رسیدن به پیراهن استقلال 5-6 سال تلاش کردم تا به آن جایگاه رسیدم. الان هم احساس می‌کنم که جایگاه فعلی من جایگاه مربیگری در استقلال نیست و تلاش می‌کنم که ابتدا یک کارنامه خیلی خوب در مربیگری داشته باشم که اگر قرار باشد به استقلال بیایم با کارنامه و برنامه کار کنم نه فقط به این خاطر که امیرحسین صادقی هستم.

استقلال امسال شانس قهرمانی دارد؟

چرا که نه؟ تا الان با حضور فرهاد مجیدی استقلال خیلی بهتر می‌تواند قهرمان شود چون بالاخره تغییرات می‌تواند نقطه مثبت باشد و فرهاد هم بالاخره مانند محمود فکری از گوشت و خون استقلال است. امیدوارم مجیدی اشتباهاتی که سال گذشته داشت را انجام ندهد و امسال بتواند نتیجه خیلی خوبی بگیرد. سال گذشته می‌توانست قهرمانی بگیرد اما امسال هم زمان بهتر و هم تیم بهتری دارد که البته هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه همراهی کنند که متاسفانه من چنین چیزی نمی‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز